۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۰۱۴۲۹
امام جمعه اهل سنت اسدیه:

ماه مبارک رمضان بهار بازگشت به سوی حق است

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی و بهار بازگشت به سوی حق است.
مولوی عبداللهی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبدالهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه امروز در دومین شورای آموزش و پرورش شهرستان درمیان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان نمادی از بندگی خالصانه خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه باید در این ماه مبارک توجه ویژه ای به مستمندان شود، گفت: این ماه فرصتی برای کمک به فقرا و نیازمندان و حمایت بخشی از آسیب دیدگان جامعه است.

امام جمعه اسدیه با بیان اینکه خالی بودن معده در ماه مبارک رمضان سبب ارتقای روح انسان می شود، گفت: انسان موجودی است که هم به غذای روح و هم به غذای جسم نیاز دارد، عبادت، استغفار و نماز از جمله غذاهای روح انسان است.

مولوی عبداللهی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان سبب اتحاد بیشتر بین مسلمانان می شود، اضافه کرد: هم اکنون در تمام کشورهای اسلامی مسلمانان از صبح صادق تا غروب آفتاب روزه داری می کنند و در پایان این ماه توسط خداوند متعال بخشیده می شوند.

وی با تشکر از مردم شهرستان برای حضور گسترده در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا که 29 اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: تا هر زمانی که توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، حضور مردم در پای صندوق های رای پیروزی بزرگی برای ملت است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای کمتر از فتح خرمشهر نیست چرا که دشمنان همواره به انتخابات جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته اند.

مولوی عبداللهی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مردم برنده اصلی انتخابات هستند، یادآور شد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه هم با صحت کامل و هم با حضور گسترده مردم این شهرستان مرزی برگزار شد.

وی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای وظیفه دولت را سنگین تر می کنند چرا که باید دولت با تلاش بیشتری در راستای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان تلاش کند.

حسین مهران فر، مدیر آموزش و پرورش درمیان هم با بیان اینکه 45 نفر از دانش آموزان شهرستان رتبه های برتر مسابقات استانی قرآن و عترت را کسب کردند، گفت: دانش آموزان برگزیده مسابقات استانی به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

مهران فر با اشاره به اینکه تا 25 خرداد ماه تمام مدارس شهرستان تعطیل می شود، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان ضروری است.

وی اضافه کرد: دایرشدن کلاس های ورزشی در برهه کنونی که کم تحرکی دامنگیر افراد جامعه شده می تواند در رفع بسیاری از مشکلات جامعه از جمله بیماری ها اثرگذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش درمیان بیان کرد: تامین زمین برای احداث پیست دومیدانی برای دانش آموزان در مرکز شهرستان ضروری است./۱۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات