۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳
کد خبر: ۵۰۱۴۳۴
با اهدای جوایز از سوی هیأت‌داوران؛

سومین جشنواره کریمه برگزیدگان خود را شناخت

اختتامیه جشنواره کریمه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان قم در تالار شهید آوینی این شهر برگزار شد.
مدیر کل ارشاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ایین اختتامیه سومین جشنواره کریمه با حضور مهندس حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حسینی کاشانی بعد از قرائت یک غزل، از جلسه‌ برگزار شده با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: با توافقات صورت گرفته جشنواره تئاتر کریمه از سال آینده به صورت سراسری و ملی برگزار خواهد شد تا شاهد حضور استان‌های دیگر در جشنواره کریمه نیز باشیم.

وی توجه به هنر اصیل نمایش را از جمله مهم‌ترین برنامه های خود در دوران تصدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دانست و اظهار کرد: قبل از اینکه به قم بیایم و این مسؤولیت را به عهده بگیرم مطالعه ای روی ظرفیت ها و ویژگی های فرهنگی و هنری قم داشتم که یکی از بارزترین نقاط مثبت فضای فرهنگ و هنر قم را هنر تئاتر دیدم که هم به عنوان پایگاه تئاتر آیینی کشور و هم به عنوان خاستگاه بسیاری از هنرمندان بزرگ این رشته حائز اهمیت است.

ارمغان بهداروند نیز در ادامه این مراسم با اشاره به انتخابات و شکل‌گیری دولت جدید بیان کرد قطعاً در این دولت به پتانسیل و توان هنرمندان توجه بیشتری خواهد شد و ارج‌گذاری و ارجمندی هنر و هنرمند بیش از همیشه به چشم خواهد آمد.
وی در ادامه یکی از بزرگترین مشکلات استان را کمبود جدی فضای تئاتری دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری دولت و حمایت مرکز هنرهای نمایشی این مشکل برطرف شود.
بهداروند در پایان نوید داد آثار تأیید شده فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به انجمن هنرهای نمایشی ایران معرفی شوند تا با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی در تهران اجرای عموم داشته باشند.
بهداروند با اشاره به اعتماد اداره کل هنرهای نمایشی در خصوص واریز مستقیم وجوه استان‌ها به‌حساب شعب استاتی انجمن، توجه دقیق و همه‌جانبه هیأت رییسه در تخصیص این اعتبار را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی درست امکان ادامه این روند را فراهم سازند.

وی تعامل با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را از وظایف اصلی شعب انجمن برشمرد و آن را اسباب تحقق اهداف و برنامه‌های تئاتر دانست./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات