۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۶
کد خبر: ۵۰۱۴۴۷
استاندار قم تأكيد كرد؛

ضرورت هماهنگي ادارات دولتي براي برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام

استاندار قم با اشاره به در پيش بودن سالگرد ارتحال رهبر كبير انقلاب اسلامي، خواستار هماهنگي ادارات دولتي براي برگزاري مراسم باشكوه سالگرد ارتحال امام خميني (ره) شد.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزارشد، با اشاره به اهمیت این مراسم و واقع شدن آن در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم صورت گیرد.
استاندار قم، با اشاره به افزایش حجم تردد مجاورین و زائرین در این ایام در محورهاي منتهی به حرم مطهر امام خمینی (ره)، تصریح کرد: دستگاه هاي انتظامی و امنیتی و نیز خدمات رسان در این مقوله برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.
صادقی ضرورت هماهنگی دستگاههای مرتبط در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: لازم است تا شرایط مناسب برای حضور زائرین از استان قم و نیز زائرینی که از مسیر قم به سمت حرم مطهر عازم می شوند فراهم شود.
وی همچنین با اشاره به روزه داری هموطنان در اقصی نقاط کشور و بعد مسافت برخی استان ها تا حرم امام خمینی (ره) ادامه داد: توفیق حضور برای برخی از استان ها در این مراسم کمتر شده و حضور بیشتری از زائرین را از 7 استان مجاور استان تهران در مراسم امسال خواهیم داشت.
همچنین یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم، با اشاره به برگزاری کمیته های 11 گانه برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)،اظهار کرد: همه مساجد، پایگاهها بسیج و ادارات استان برای ثبت نام و اعزام زائرین از استان آمادگی کامل دارند.
معاون استاندار قم با پیش بینی اعزام قریب به 25 هزار نفر زائر از استان قم در مراسم امسال، افزود: 650 دستگاه اتوبوس از قم بر ای این مراسم اعزام خواهد شد./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات