۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۰۱۵۶۲
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد؛

گسترش سبک زندگی قرآنی راه حلی برای عبور از مشکلات جامعه

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: گسترش سبک زندگی قرآنی بهترین راهکار در رفع مشکلات فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در آیین رونمایی از آثا منتخب کمپین تبلیغات فرهنگی سبک زندگی قرآنی که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد، گفت: این طرح در غالبی کوچکتر در مسابقات قرآنی عرضه و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: زیبا سازی فضای کشور با پیامهای قرآنی امری است که به ویژه در ماه مبارک رمضان می‌تواند در ترویج سبک زندگی اسلامی مثمر ثمر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه بیان داشت: برای این کار بخشی از آیات قرآن استخراج شده و به شکل تابلوهای تصویری در سطح شهر برای رویت انظار عمومی نصب خواهد شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز کرد: استمرار چنین برنامه‌های قرآنی می‌تواند در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات رهبری در سفر به خراسان شمالی پیاده کردن سبک زندگی اسلامی بود، اظهار داشت: همه وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها موظف هستند که سبک زندگی قرآن را در جامعه ترویج داده و نهادینه کنند تا فضای کشور قرآنی و اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: سبک زندگی اسلامی را می‌شود در ابعاد مختلف برای مردم ترسیم و معرفی کرد اگر سبک زندگی قرآنی در جامعه ما پیاده شود مشکلات فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آن رفع خواهد شد اما به هر میزان از آن فاصله بگیریم به همان مقدار دارای مشکل خواهیم شد./201/807/ب1

ارسال نظرات