۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۰۱۵۹۳
آیت‌الله ایمانی:

فقر و بیکاری، خانواده را در معرض فروپاشی قرار می‌دهد

آیت‌الله ایمانی گفت: فقر و بیکاری و به دنبال آن اعتیاد و گرفتاری‌های بعد از آن، عمده مشکلاتی است که خانواده را در معرض سقوط قرار می‌دهد.
آیت الله ایمانی

آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز گفت: مشکلاتی که امروزه خانواده‌ها با آن مواجه هستند، عوامل متعددی دارد. اما به چند عامل به عنوان عوامل اصلی می‌توان اشاره کرد.

وی یکی از عوامل اصلی را تبرج به معنای خودآرایی دانست، تصریح کرد: این مسأله بیشتر در زنان دیده می‌شود و وقتی زنی خود را می‌آراید و از خانه بیرون می‌آید، مردها را به انحراف می‌کشاند و این مسأله، باعث تقویت تنوع‌طلبی مردان می‌شود که مورد دیگر در فروپاشی خانواده است.

آیت‌الله ایمانی با تأکید در تنوع‌طلبی مردان فقط برای ارضای نیازهای جسمی مورد بحث است، ادامه داد: متأسفانه در رسانه عمومی مثل تلویزیون با سریال‌هایش به این مسأله دامن می‌زند.

امام جمعه شیراز اما عمده مشکلات و گرفتاری‌های خانواده‌ها را فقر و بیکاری و به دنبال آن اعتیاد و گرفتاری‌های بعد از آن دانست که خانواده را در معرض سقوط قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در فارس، ضعف مبانی دینی را از دیگر مسایل سستی خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: با اینکه بعضی از زندگی‌ها اشرافی است اما عدم توجه به مبانی دینی منجر به فروپاشی این خانواده‌ها می‌شود.

وی مهمانی‌های مختلط را از دیگر عوامل انحطاط خانواده دانست که متأسفانه در تلویزیون هم نهی از آن به عمل نمی‌آید./825/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات