۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۵۰۱۷۳۵
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

فعالیت ۳۰۰ مبلغ در بروجرد تا پایان ماه رمضان

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از فعالیت ۳۰۰ مبلغ خواهر و برادر در این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلغات اسلامی شهرستان بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اعزام مبلغان در طول سال و به مناسبت های مختلف، بیان داشت: در ماه مبارک رمضان نیز 300 مبلغ بومی و غیربومی در مناطق شهری و روستایی بروجرد مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه برنامه های ماه مبارک رمضان همچون محافل انس با قرآن، قرائت قرآن، جزءخوانی و گفتمان های دینی با حضور مبلغان برگزار می شود، افزود: ۶ هزار جلسه سخنرانی در این ماه از سوی شبکه تبلیغ در بروجرد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفرپور بیان احکام، توجه به مفاهیم قرآنی، سبک زندگی اسلامی، تبیین شعار سال، برگزاری گفتمان‌های دینی، بصیرت ‌افزایی و بصیرت بخشی به ویژه بین نسل جوان و جلسات پرسش و پاسخ را از جمله محورهای سخنرانی مبلغان اعزامی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ماه مبارک رمضان مسجد محور است، یادآور شد: بیش از 100 مسجد میزبان روزه داران در این ماه هستند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی دانست و افزود: این ماه پربرکت آغازی برای خودسازی است و فرد با تمرین این مهم باید در دیگر ماه های سال از نفس خویش مراقبت کند.

وی اشاره به اینکه درهای رحمت و مغفرت در ماه مبارک رمضان به روی انسانها باز است، اظهار داشت: با بهره مندی از فرصتها، انجام کارهای نیک و دوری از رذائل اخلاقی باید تلاش کرد که مورد رحمت و مغفرت خدای متعال قرار گرفت.

حجت الاسلام خاطرنشان کرد: با توبه کردن و دوری از زشتی ها می توان در تمرین بندگی اقداماتی مؤثر انجام داد و با انجام اعمالی همچون روزه گرفتن، نماز خواندن و انس با قرآن در تقویت معنویت گام برداشت که در خودسازی روحی و معنوی نقش آفرین است.

وی تصریح کرد: با پالایش دل و قلب خویش از زشتی ها و بدی ها پس از ماه مبارک رمضان نیز باید از قلب و نفس خود مراقبت کنیم./۹۴۵۱/302/ب2

ارسال نظرات