۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۰۱۷۶۸
مدیرکل بنیاد شهید قم:

قم تا کنون میزبان ۳۷۱ شهید مدافع حرم بوده است

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان مسیر شهدای دفاع مقدس هستند، گفت: قم تا کنون میزبان ۳۷۱ شهید مدافع حرم بوده است.
تشییع ۶ شهید مدافع حرم در قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم با اشاره به میزبانی شهر قم از شهدای مدافع حرم عنوان کرد: تاکنون 371 شهید مدافع حرم در قم تشییع شده است که از این تعداد 156شهید از تیپ زینبیون هستند و 201شهید از تیپ فاطمیون و 12شهید شهدای ایرانی مدافع حرم هستند.
وی اضافه کرد: دفاع در سوریه دفاع از دین اسلام و ارزشهای اسلامی است، دشمنان تلاش دارند تا اسلام دروغین را با چهره ای وحشتناک که نمایندگانش تروریست های دست پرورده خودشان هستند به دنیا معرفی کنند و مدافعان حرم،‌ در مقابل این چهره دروغین ایستاده اند.
وی ادامه داد: مستکبران و مزدورانشان همواره تلاش کرده اند تا علیه اسلام راستین که در مقابل چپاول و ظلم و ستم آنان از ملتهای مظلوم دفاع نموده بایستند اما آزادی، ‌عدالت،‌ نجات مظلومان،‌ در فرهنگ اسلام است و دشمنان اسلام با این فرهنگ مخالف هستند.   
هاشمی تأکید کرد: سردمداران زر و زور  با دفاع از تروریست ها چهره واقعی خود را به دنیا و حتی ملتهای خود نشان دادند،‌ دنیا امروز دیگر می داند شعار حقوق بشر و دفاع از آزادی شعاری بیش نیست و رهبرانشان ملتهای ضعیف را چگونه از داشتن آزادی محروم می سازند و به حقوق آنان تجاوز می کنند.
وی درپایان خاطرنشان کرد: امروز مدافعان حرم با ایمان های راسخ و اراده های استوار در برابر دشمنان اسلام ایستاده اند و آنان را به شکست وادار کرده اند و خون های پاک شهدا تضمین کننده پیروزی جبهه حق علیه باطل است./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات