۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۰۱۷۷۵
امام جمعه همدان:

سرمایه ای گرانبهاتر از دین وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که هیچ سرمایه ای گرانبهاتر از دین وجود ندارد، گفت: همه سرمایه ها باید فدای دین شود.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران شهرستان همدان، گفت: دعای فرد روزه دار بر سر سفره افطار مستجاب است، پس چه بهتر که عاجزانه از خداوند بخواهیم این ماه رمضان را پربارترین ماه رمضان همه عمر ما قرار دهد و این بهار قرآنی را بیهوده از دست ندهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انسان موجودی است که بدون عقیده نمی تواند کاری را انجام دهد و آنچه را که به آن پایبند است، به عنوان دین از آن نام می برند؛ پس وظیفه هر انسان این است که جستجوگر باشد و دین حق را پیدا کند.

امام جمعه همدان افزود: ما مسلمانان باید همیشه شکرگزار باشیم که به فضل خدای تعالی دین حق را یافته ایم و این پدران و بزرگان و علمای ما بوده اند که سبب هدایت ما شده اند.

وی ابراز داشت: نگهداشتن دین در آخرالزمان مانند نگه داشتن آتش در کف دست است؛ انسان دیندار باید در این زمان و با وجود همه دشمنانی که در کمین او نشسته اند فردی بابصیرت باشد و بتواند راه را از بی راه تشخیص دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: شاه هنگامی که در حال فرار از ایران بود به خاطر از دست دادن تاج و تخت خود گریه می کرد و افسوس می خورد اما حضرت علی(ع) هنگامی که پیامبر(ص) نحوه به شهادت رسیدن ایشان را فرمودند تنها سوال آن بزرگوار از پیامبر آن بود که آیا در آن زمان دین من سالم هست؟

وی تصریح کرد: از مطلب بالا انسان می فهمد که هیچ سرمایه ای گرانبهاتر از دین وجود ندارد و همه سرمایه ها باید فدای دین شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: تمامی لحظه های ماه رمضان شب قدر است، ما از نخسین شب باید زمینه سازی شب قدر را انجام دهیم تا در لیالی قدر چیزی به دست آوریم./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات