۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۰۱۷۹۱

توزیع روزانه چهار هزار افطاری گرم در حرم حضرت معصومه

رییس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت معصومه(س) از توزیع روزانه حدود چهار هزار پرس افطاری گرم در مهمان سرای آستان مقدس حضرت معصومه(س) در میان زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت خبرداد.
افطاری حرم مطهر حضرت معصومه

علی افتخاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که طبق روال سال های گذشته در ماه مبارک رمضان، هر روز حدود ۱۲ هزار افطاری ساده در صحن حضرت صاحب الزمان(عج) و شبستان نجمه خاتون(س) میان خواهران و  برادران توزیع می شود، گفت: در روز سوم و چهارم ماره مبارک رمضان، زائر سرای کوثر پذیرای ۷۰۰ نفر از زیارت اولی ها برای ضیافت افطار خواهد بود و همچنین روزانه ۷۰۰ نفر نیز از ترتیل خوانان مهمان سفره افطار کریمه اهل بیت خواهند بود.

وی افزود: با برنامه ریزی که انجام گرفته است از مساجد سطح شهر نیز برای حضور در ضیافت افطار حرم حضرت معصومه(س) دعوت به عمل می آید و سفره افطاری خادمین ضیافت نیز در شبستان نجمه خاتون هر شب برای ۲۵۰ نفر از خادمان بر پا می شود.

رییس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به نحوه خدمت رسانی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از ساعت ۹ صبح بسته بندی افطاری شروع می شود و تا ساعت ۱۰ شب خدمت رسانی ادامه دارد و ایستگاه های صلواتی در صحن جواد الائمه(ع) نیز از ساعت ۱۶ چای و خرما و حلیم را برای توزیع میان زائران و مجاوران آماده می کنند.

افتخاری افزود: با توجه به توزیع ۱۲ هزار افطاری ساده، روزانه حدود ۴ هزار پرس افطاری گرم نیز در مهمان سرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) طبخ و میان زائران و مجاوران توزیع می شود.

وی با بیان این که مردم نیز می توانند آستان مقدس حضرت معصومه(س) را در برگزاری مراسم افطاری یاری دهند، یادآور شد: دریافت نذورات به صورت حضوری با مراجعه به تمامی دفاتر هدایا و نذورات آستان مقدس در اماکن مختلف حرم مطهر و به صورت غیر حضوری با مراجعه به سایت آستان مقدس و همچنین از طریق سامانه USSD با شماره گیری( #251*741*) امکان پذیر است./968/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات