۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۰۱۸۲۲
آیت الله آل‌هاشم:

حوزه علمیه آذربایجان یادگار ارزشمند آیت الله ‌شبستری است

امام جمعه موقت تبریز گفت: حوزه های علمیه خواهران و برادران استان و همچنین مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز از باقیات الصالحات ارزشمند آیت الله مجتهد‌ شبستری در استان هستند.
بدرقه آیت الله شبستری آیت الله آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محمد‌تقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در مراسم وداع و بدرقه مردمی آیت الله محتهد شبستری در فرودگاه شهید مدنی تبریز، با اشاره به این‌که خدمات نماینده رهبری در استان برای همیشه به یادگار مانده است، اظهار داشت: مردم استان امروز با خاطره خوش آیت الله شبستری را بدرقه می کنند.

وی با بیان این‌که جایگاه ارزشمند آیت الله شبستری نزد رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، خاطرشان کرد: هیچ‌گاه دلسوزی‌های آیت الله مجتهد‌شبستری از یاد مردم آذربایجان فراموش نخواهد شد و همیشه منتظر حضور ایشان در استان به عنوان نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود.

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که امانتداری، صداقت، رفتار و حفاظت از انقلاب و خون شهدا از رفتار بارز آیت الله محسن مجتهد‌شبستری است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، گفت: خدمات ارزنده و شایسته آیت الله مجتهد شبستری از ذهن هیچ‌کس پاک نخواهد شد.

آیت الله آل‌هاشم با اشاره به این‌که حوزه های علمیه خواهران و برادران استان و همچنین مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز از باقیات الصالحات و یادگاران ارزشمند آیت الله مجتهد‌ شبستری در استان هستند، گفت: آن عالم وارسته در کسوت ریاست عالی حوزه های علمیه استان منشأ خیر و برکات فراوان بوده است.

وی با تأکید بر این‌که آیت الله شبستری همواره خود را سرباز ولایت دانسته و در خط مقدم مقابله با فتنه قرار داشته است، ادامه داد: مدیریت حوادث سال ۸۸ در منطقه آذربایجان که مقدمه‌ای برای حماسه تاریخی 9 دی در سراسر کشور شد، مهم‌ترین اقدام جهادی آیت الله شبستری در سال‌های اخیر بوده است.

همچنین پدر شهید آذرآبادگان در سخنانی با بیان این‌که پدر معنوی خود را از دست می دهیم، گفت: من پدر سه شهید هستم و به این امر افتخار می‌کنم، آیت الله شبستری به خاطر کسالت از استان می‌روند و گرنه اجازه خروج از استان را به ایشان نمی‌دادیم زیرا استان به وجود پربرکت عالمی مانند آیت الله شبستری احتیاج دارد./935/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات