۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۰۱۹۶۰
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:

رتبه‌های برتر شورای دانش‌آموزی قزوین اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین گفت: رتبه‌های برتر شورای دانش‌آموزی استان پس از ارزیابی میدانی و اعلام نظر کارشناسی فعالیت‌ها ی اردویی و کانون‌ها اعلام شد.
حجت الاسلام علی انصاری

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین اظهار کرد: رتبه‌های برتر شورای دانش‌آموزی استان پس از ارزیابی میدانی و اعلام نظر کارشناسی فعالیت‌ها ی اردویی و کانون‌ها اعلام شد.

وی در ادامه افزود: در مقطع متوسطه اول پسران عرفان 2 از ناحیه یک 2، شهید بیک‌زاده از شهرستان آبیک، دبیرستان امام حسن(ع) از ناحیه دو و در مقطع متوسطه اول دختران دبیرستان ثنا از ناحیه یک، دبیرستان همت یاران یک از شهرستان البرز، آموزشگاه هدف از شهرستان آوج و شاهد بهشتیان از ناحیه دو بطور مشترک رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین گفت: در مقطع متوسطه دو م پسران دبیرستان پارس از ناحیه یک، دبیرستان شاهد پیامبر اعظم از شهرستان البرز و دبیرستان صدرا از ناحیه دو رتبه‌های برتر شورای دانش‌آموزی را به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام انصاری اظهار کرد: همچنین در مقطع متوسطه دوم دختران دبیرستان سیده نساء‌العالمین از ناحیه دو، دبیرستان شهید اقتدار تاریوردی از منطقه شال و دبیرستان الزهرا از منطقه خرمدشت رتبه‌های برتر شورای دانش‌آموزی را کسب کردند.

گفتنی است، همایش کشوری شوراهای برتر استان‌ها، شهریور ماه سال جاری در شهرهای تبریز و رامسر در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود./873/۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات