۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۰۱۹۷۲
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

شهدا پرچم داران اصلی انقلاب هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: شهدا با شجاعت و شهادت جاودانه و ابدی شدند و به انقلاب و اسلام سرافرازی و عظمت بخشیدند و به عنوان پرچم داران اصلی انقلاب از نظام صیانت کردند.
حجت الاسلام عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه شامگاه امروز در دیدار با خانواده شهید ابوالحسن یاری به ویژگی های منحصر به فرد شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: شهدا همچون ستاره ای با شهادت خود درخشیدند و نور معنویت و ایمان خویش را به انقلاب و اسلام تاباندند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا با شجاعت و شهادت جاودانه و ابدی شدند و به انقلاب و اسلام سرافرازی و عظمت بخشیدند و به عنوان پرچم داران اصلی انقلاب از نظام صیانت کردند.

وی در ادامه خانواده های شهدا را ذخایر انقلاب خواند و گفت: مادران شهدا پس از شهادت فرزندان خویش دست از ادامه جها برنداشته و با تمام توان در پشت سنگرها از رزمندگان اسلام و انقلاب پاسداری کردند.

این مسؤول در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است بتوان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به تداوم و اقتدار انقلاب و اسلام کمک کرد تا پرچم اسلام همواره برافراشته شود.

حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان در ادامه تأکید کرد: شهدا حامیان اصلی انقلاب و اسلام بودند که بدون توقع از هستی خود گذشتند و از آرمانهای اسلام و انقلاب پاسداری کردند.

امام جمعه شهرستان بیستون یادآور شد: اقتدار و پیشرفت کنونی کشور مرهون مجاهدت و جانبازی شهدا، جانبازان و ایثارگران است، باید قدردان زحمات و شجاعت شهدا بود زیرا اگر این مجاهدت از این مردان آسمانی سرنمی زد قطعأ انقلاب نیز تحت سلطه استکبار جهانی بود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود به ایثار شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: حرمین شریفین امروز با اخلاص، شجاعت و شهامت شهدای مدافع حرم از تجاوز تکفیری ها و سلفی ها در امان است.

وی بیان داشت: امروز مکتب ائمه اطهار (ع) به واسطه پاسداری شهدای مدافع حرم به تمام جهان صادر شده است.

حجت الاسلام ضیغمیان در پایان تأکید کرد: امید است بتوانیم حامیان و پرچم داران وفاداری برای انقلاب و اسلام بوده و منویات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی سازیم./۲۰۳/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات