۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۰۱۹۷۳
به مناسبت ماه میهمانی خدا؛

آیت الله علما با خانواده شهید یاری دیدار کرد

آیت الله علما به همراه جمعی از مسؤولان با خانواده شهید ابوالحسن یاری دیدار کرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در دیدار با خانواده شهید ابوالحسن یاری ابراز داشت: شهدا نزد خداوند متعال روزی خورده و از جایگاهی والا و منحصر بفرد برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: جانفشانی شهدا در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و خاک کشور قابل مقایسه با هیچ اقدامی نبوده و قطعا آنها مستحق دریافت بالاترین پاداش از جانب خداوند سبحان هستند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مکتب شهدا و راه شهدا و منش شهدا باید تداوم یابد زیرا آرمانهای نظام تنها با تداوم راه شهدا امکان پذیر است.

آیت الله علما تاکید کرد: اجر خانواده شهدا نیز کمتر از شهادت نیست، تربیت و پرورش جوانانی برومند که برای ارزشهای انقلاب و اسلام جانفشانی کنند اجری جزیل در نزد خداوند متعال خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان داشت: دشمنان به دنبال انکار فرهنگ دفاع مقدس و به فراموشی سپردن اندیشه های اسلامی و انقلابی هستند زیرا به خوبی می دانند که تداوم افکار انقلابی سبب اقتدار نظام می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: باید فرهنگ انقلابی برای نسل جوان تبیین شود و اجازه نداد دشمنان ارزشهای انقلابی را کمرنگ کرده و نسل جوان را با فرهنگ منحط غربی عجین کنند.

آیت الله علما در پایان بیان داشت: امید است روز به روز شاهد اقتدار و عظمت نظام در سایه ولایت رهبر معظم انقلاب باشیم تا جایی که پرچم انقلاب به دست حضرت ولی عصر(عج) برسد./۸۵۷/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات