۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۰۳۴
در جلسه شورای اسلامی شهر قم مقرر شد؛

نام گذاری ۱۱ خیابان قم به نام شهدای مدافع حرم

در دويست و سي‌وسومين جلسه شوراي اسلامي شهر قم ۱۱ فقره از خيابان‌ها و معابر شهر به نام شهداي مدافع حرم و دفاع مقدس نامگذاري شد .
شهرداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دويست و سي‌وسومين جلسه شوراي اسلامي شهر قم دوشنبه شب به رياست ولي‌الله بياتي و با حضور اعضا در سالن جلسات ساختمان شهيد باكري برگزار شد.

در اين جلسه براساس دستور مطرح شده دكتر سقائيان‌نژاد شهردار، عليرضا قاري قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنايي، عليرضا بيطرفان معاون امور مالي و اقتصادي، سيدامير سامع معاون خدمات شهري و امور اجتماعي، محمدرضا معرفت قائم مقام امور سرمايه گذاري، محسن رنجبر معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني حضور داشتند.

ذاكريان  در تشريح جزئيات طرح كميته بهداشت كميسيون خدمات شهري، گفت:  شهرداري طرح جامع كمربند فضاي سبز با رويكرد بخش‌هاي مختلف تهيه و به تصويب نهادهاي مرتبط برساند.

وي با تاكيد بر اينكه مؤلفه‌هاي توسعه كمربندي سبز زمين، آب و نگهداري است، خاطرنشان کرد: شهرداري در حوزه نگهداري و احداث مشكل ندارد ولي بايد وظيفه دستگاه‌هاي ديگر يز در اين زمينه بايد مشخص شده و چارچوب‌هايي را مشخص كنيم.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با تاكيد بر ضرورت تهيه شناسنامه باغات قم، گفت: مشاور مربوطه در اين بخش انتخاب شده تا بتوانيم باغات شهر را شناسايي و در راستاي حفظ و توسعه آنها تلاش كنيم.

سامع كاربردي سازي و مناسب سازي اقدامات در حوزه فضاي سبز را ضروري خواند و گفت: اقدامات لازم براي شناسايي عرصه‌ها و اولويت بندي آن‌ها در محدوده و حريم شهر براي توسعه فضاي سبز با هماهنگي معاونت معماري و شهرسازي در حال انجام است.

وي با تاكيد بر اينكه بايد چارچوب مشخصي براي اقدامات در حوزه فضاي سبز مشخص باشد، خاطرنشان كرد: اگر اقدامات اين بخش نظام‌مند نباشد در آينده با مشكل مواجه خواهيم شد.

همچنین مقرر شد ۱۱ فقره از خيابان‌ها و معابر شهر به نام شهداي مدافع حرم و دفاع مقدس نامگذاري شود./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات