۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۰۲۰۵۹
امام جمعه زنجان مطرح کرد:

لزوم معرفی امام خمینی برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی

امام جمعه زنجان با اشاره به لزوم شناساندن امام خمینی(ره) برای جوانان و نوجوانان، گفت: به قدری گرامیداشت این دو روز پراهمیت است که باید با جدیت تمام برای پاسداشت آنها تلاش کرده و مراسم را به نحو احسن برگزار کنیم.
امام جمعه زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امروز در سخنانی کوتاه در ستاد گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، با اشاره به اهمیت موضوع گرامیداشت این روز، گفت: به قدری گرامیداشت این دو روز پر اهمیت است که باید با جدیت تمام برای پاسداشت آنها تلاش کرده و مراسم را به نحو احسن برگزار کنیم.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به لزوم شناساندن امام خمینی(ره) برای جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: به سخنران برنامه یادآور خواهیم شد به دلیل اهمیت بالای موضوع و معرفی حضرت امام(ره) برای نسل سوم و چهارم انقلاب در موضوع دیدگاه‌­های امام، نگرش­‌های امام و معرفی امام سخنرانی کند و به حاشیه نپردازد.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) همزمان با 14 خرداد و با حضور حجت الاسلام سید محمدحسین ابوترابی فرد، نائب رییس سابق مجلس شورای اسلامی، به عنوان سخنران برنامه، در زنجان برگزار خواهد شد./949/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات