۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۰۲۲۳۸
حجت‌الاسلام حیدری‌کاشانی:

هدف از تبلیغ برهنگی در رسانه‌ صهیونیستی نابودی دین است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: در عصر کنونی سردمداران رسانه‌های غربی صهیونیستی با تبلیغ برهنگی و بی‌حیایی درصدد نابودی دین در جهان هستند.
حجت الاسلام حیدری کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد باقر حیدری کاشانی کارشناس مسائل مذهبی، چهارشنبه شب در مسجد شهید بهشتی، گفت: یکی از مهمترین آموزه های قرآن و پیامبران در تمام عصرها و نسل ها توانمندی و حیا محوری انسان است.

وی افزود: حیامحوری از مهمترین اموری است که در سیره انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام حیدری کاشانی بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) در یک روایت شگفت، می‌فرمایند: اگر از مثل‌های پیامبران پیشین فقط یک ضرب‌المثل در میان مردم باقی مانده باشد این ضرب‌المثل است که هرگاه شرم و حیا نکردی هر کاری را که می‌خواهی به جای آور.

این کارشناس مسائل مذهبی درباره اینکه اگر حیا و شرم را از انسان بگیرند دیگر هیچ امیدی به خیر و خوبی او نیست، بیان داشت: انسان بی‌حیا هر کاری را انجام می‌دهد، شناخت حیا با نقطه مقابلش که وقاحت و بی‌حیایی است میسر می‌شود.

وی با اشاره به پیامدهای بی‌حیایی، ابراز کرد: تمام تمرکز دستگاه و ایادی شیطان، هدف قرار دادن حیای انسان‌ها است دشمن اگر حیا را از جامعه‌ای بگیرد به طور قطع به همه اهداف خود دست خواهد یافت.

حجت الاسلام حیدری کاشانی با تاکید براینکه انسان دیندار در محضر الهی شرم دارد که بی‌حیایی کند، گفت: روایت است که دین ندارد کسی که حیا ندارد؛ دین و حیا قرین و همنشین یکدیگرند بنابراین اگر یکی از این دو برود به طور قطع دیگری هم از میان خواهد رفت.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: شیطان اگر بتواند حیای انسان را از بین ببرد تمام دین و معنویات وجودی او را از بین خواهد برد. شیطان به این خلقت انسان که فطرتا حیامند خلق شده آگاه است به خاطر همین می‌داند که اگر ریشه حیا را در وجود هدف بگیرد به راحتی به اهدافش دست خواهد یافت.

وی اضافه کرد: شیطان برای از بین بردن حیا از طریق حجاب و پوشش انسان وارد می‌شود و همه هم و غم خود را بر بی حجاب ساختن انسان استوار می‌کند تا او را عریان سازد زیرا بی‌حجابی و بدحجابی نابود کننده حیا است.

حجت الاسلام حیدری کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: امروز سردمداران رسانه‌های غربی صهیونیستی رسما خود را شیطان پرست و تابعان شیطان معرفی می‌کنند و با تبلیغ برهنگی در راستای خواسته شیطان که بی‌حیا ساختن جوامع اسلامی است گام برمی‌دارند تا بی دینی را در جهان حاکم کنند./807/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات