۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۰۲۲۴۱
رییس اداره اوقاف استهبان خبر داد؛

بقاع متبرکه استهبان میزبان طرح ضیافت الهی در ماه رمضان

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان از برگزاری طرح ضیافت الهی در قالب برنامه‌های فرهنگی مذهبی ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص این شهرستان خبر داد.
اوقاف و امور خیریه

به گزارش خبرگزاری رسا از فارس، علی‌اکبر فرجی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در بیش از 4 بقعه و امامزاده مطهر این شهرستان طرح ضیافت الهی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستان مقدس امامزادگان پیرمراد(ع)، سید اولیاء (ع)، عبدالعظیم(ع) و امامزاده سید شمس‌الدین(ع) مراسم ضیافت الهی برگزاری می‌شود، افزود: در آستان مقدس امامزاده پیرمراد (ع) محفل انس با قرآن کریم و جزء خوانی و ترتیل همه‌روزه در این آستان مطهر برگزار می‌شود .

فرجی اظهار داشت: با حضور روحانیون بومی و اعزامی از شهر مقدس قم نماز جماعت سه‌گانه همه‌روزه اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمان افطار در این آستان مقدس طرح افطاری ساده در غالب سفره آسمانی اجرا می‌شود ادامه داد: سفره‌های افطاری ساده در غالب اطعام روزه‌داران و زائرین در این آستان مقدس همه‌روزه گسترانیده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان بیان کرد: در محل امامزاده سید اولیاء(ع) نیز مراسم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم، کلاس تفسیر، سخنرانی روزانه با حضور روحانیون بومی اجرا می‌شود.

همچنین روزه‌داران و زائرین در این امامزاده مطهر از افطاری ساده اطعام می‌شوند و با حضور روحانی بومی نماز جماعت ظهر و مغرب اقامه می‌شود.

فرجی در پایان گفت: در سایر بقاع شاخص و متبرکه شهرستان استهبان نیز طرح ضیافت الهی در راستای برپایی محافل انس با قرآن کریم، کلاس تفسیر، سخنرانی روزانه روحانیون و نماز جماعت اقامه می‌شود./۹۱۹/۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات