۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۰۲۴۳۱
نماینده خبرگان رهبری:

امام جمعه جدید منشأ خیر و برکت برای آذربایجان خواهد بود

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شخصیت حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم مهر، محبت، صفا، همدلی و وفاق عمومی به ارمغان خواهد آورد.
حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی

حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم‌زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تریک انتصاب امام جمعه جدید تبریز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ماه رمضان امسال با مهر ولایت و رهبری، نسیم صفابخش ولایت در استان وزیدن گرفت.

وی با بیان این‌که یاد و نام خاندان مکرم آل‌هاشم در منطقه آذربایجان همواره با نیکی و دین‌مداری همراه بوده است، خاطرنشان کرد: امروز همه مردم استان با هر جناح، طیف و سلیقه‌ای بسیار خرسند هستند که فرزندی از خطه آذربایجان، ذریّه ای از آل رسول؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم از سوی رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان انتخاب شده است.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر حضور حداکثری مردم در مراسم استقبال از امام جمعه جدید تبریز که فردا پیش از آغاز نماز جمعه در میدان ساعت و مصلای اعظم تبریز برگزار خواهد شد، گفت: از مردم تبریز انتظار می رود هم هرچه می توانند استقبال گرم و شایسته به عمل آورند و در نمازهای جمعه به ویژه نخستین نماز که همین هفته از سوی امام جمعه جدید اقامه خواهد شد؛ حضوری باشکوه‌ داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین هریسی با بیان این‌که حضور این عالم وارسته منشأ آثار و برکات فراوان در استان خواهد بود، افزود: به یقین شخصیت حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم مهر، محبت، صفا، همدلی و وفاق عمومی به ارمغان خواهد آورد، بنابر این استقبال از این شخصیت بر همگان ضروری است.

وی با بیان این‌که حضور نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی نویدبخش حرکت جدید با برنامه جدید پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان خواهد بود، تصریح کرد: لازم است از امروز همه دست به دست هم دهیم و حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم را در تحقق اهداف و برنامه‌هایش یاری کنیم./302/935/ب1

ارسال نظرات