۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۵۰۲۴۷۵
امام جمعه تبریز:

هیچ گاه پرچم انقلاب با همراهی مردم تبریز فرو نخواهد نشست

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که هیچ‌گاه اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهیم داد، گفت: دست یاری به سوی مردم، مسؤولان و خانواده های شهدا دراز می کنم.
استقبال از آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی عصر پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز مورد استقبال اقشار مختلف مردم، روحانیت، علما و مسؤولان لشکری و کشوری قرار گرفت و سپس به سمت گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حرکت کرد.

وی شب گذشته پس از زیارت مزار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در جمع مردمی که برای استقبال آمده بودند، اظهار کرد: حضور در این مکان مقدس افتخار بزرگی برای بنده است؛ آمدم تا ابتدا با خانواده شهدا و اقشار مختلف مردمی حاضر در این مکان تجدید پیمان کرده و با خون شهدا میثاقی دوباره ببندم.

امام جمعه تبریز با اشاره به تقارن آغاز مسؤولیت جدید در آذربایجان‌شرقی با ماه مبارک رمضان گفت: نماینده ولی‌فقیه بودن در استان شهیدپرور آذربایجان‌شرقی وظیفه سنگینی است که این مسؤولیت خطیر تنها با همراهی مردم ولایت‌مدار، علما و مسؤولان به سرانجام خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که هیچ‌گاه پرچم انقلاب با همراهی مردم تبریز فرو نخواهد نشست، تصریح کرد: از تمامی مردم، مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا که با زبان روزه به استقبال آمده‌اند، قدردانم و از خداوند منان برای این عزیزان طلب خیر و برکت دارم.

وی با بیان این‌که هیچ‌گاه اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهیم داد، گفت: محتوای پیام و حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی بر وحدت میان نیروهای انقلابی و اقشار مختلف مردم تأکید دارد که از خدا توفیق می خواهم تا در راستای تحقق تدابیر رهبر انقلاب حرکت کنم، در این راستا دست یاری به سوی مردم، مسؤولان و خانواده های شهدا دراز می کنم.

گفتنی است، قرار است جمعه صبح شورای اداری آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شود و سپس نخستین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مصلای اعظم امام خمینی تبریز اقامه خواهد شد./۲۰۲/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات