۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۰۲۵۰۴
امام جمعه اسدآباد:

جایگاه امام خمینی یگانه و دست نیافتنی است

حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به فضایل و حسنات امام خمینی(ره)، گفت: جایگاه و شخصیت امام راحل یگانه و دست نیافتنی است.
حسینی مجد

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره ویژگی های امام خمینی(ره) و با بیان اینکه نعمت ولایت از عنایات خداوند است، اظهار داشت: اقتدار ولی فقیه در کشور ایران، راه نفوذ و دست اندازی دشمنان را به این نظام مقدس بسته است.

وی با اشاره به فضایل و حسنات امام خمینی(ره)، تأکید کرد: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن مسلمانان و ایرانیان دارد و الحق شخصیت آن عزیز یگانه، شخصیتى دست‏ نیافتنى و جایگاه والاى انسانى او، جایگاهى دور از تصور و اساطیرگونه است.

امام جمعه اسدآباد افزود: امام خمینی(ره) رهبر و پدر و معلم و مراد و محبوب ملت ایران و امید همه مستضعفان جهان و به ویژه مسلمانان بود؛ وی عبد صالح و بنده‏ خاضع خدا و نیایشگر و روح بزرگ زمان ما بود، او به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد.

حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به مبارزه امام در دوران ستمشاهی، گفت: مجموعه ویژگی های فردی، اجتماعی و سیاسی امام خمینی(ره) او را به عنوان رهبری ممتاز و بی نظیر در عالم معرفی کرد.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) فقیهی ژرف نگر، حکیمی خردمند، سیاستمداری دوراندیش و عارفی الهی بود و ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصیت و خودباورى بخشید و بانگ استقلال و آزادگى را در سراسر جهان سرداد و امید را در دلهاى ملل تحت ستم جهان زنده کرد.

امام جمعه اسدآباد بیان کرد: در عصرى که همه‏ جهان استکباری براى منزوى کردن دین و معنویت و ارزشهاى اخلاقى تلاش می کردند، حکومتی بر پایه دین و معنویت و ارزشهاى اخلاقى پدید آورد و دولت و حکومتی اسلامى بنیان نهاد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی را ده سال در میان حوادث سرنوشت ‏ساز، قدرتمندانه اداره و حراست و هدایت کرد و به نقطه‏ مطمئن رسانید؛ ده سال رهبرى او براى مردم و مدیران ما، یادگارى فراموش‏ نشدنى و ذخیره‏ ای بس گرانبها است.

حجت الاسلام حسینی مجد با بیان خصوصیات فردی حضرت امام در زندگی شخصی و بیان خاطره هایی از نزدیکان امام، تصریح کرد: بر ما لازم است که حضرت امام را به عنوان الگوی اخلاقی به ویژه برای مدیران، جوانان معرفی و به آنان بیشتر از پیش بشناسانیم./۹۷۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات