۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۰۲۵۱۶
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

رهبر معظم انقلاب جز به رضایت خدا فکر نمی‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی گفت: در طول 30 سالی که در دفتر مقام معظم رهبری هستم، روزی نبوده که درس تازه‌ای از ایشان یاد نگرفته باشم
حجت الاسلام والملسمین محمدی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری امروز در نشست شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی که با هدف معارفه حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بعنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: این‌که مقام معظم رهبری ریشه در آذربایجان دارد، افتخاری برای مردم این خطه از کشور است.
وی با اشاره به خاطره سفر ماندگار رهبر معظم انقلاب اسلامی به تبریز در دهه 70 یادآور شد: به یاد دارم در آن سفر باشکوه و ماندگار؛ هرگاه معظم‌له برای حضور در برنامه‌ای از مسیری عبور می کردند، مردمی را مشاهده می کردیم که ساعت‌ها منتظر رهبر انقلاب بودندتا اظهار علاقه داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی با تأکید بر این‌که هیچ یک از رهبران دنیا محبوبیت مردمی به اندازه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ندارد، افزود: مردم در جاهای مختلف دنیا؛ از برخی رهبران با گوجه‌فرنگی استقبال می‌کنند؛ اما استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی سرشار از شور، شوق و اشتیاق است.
رییس‌ دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: در طول 30 سالی که در دفتر مقام معظم رهبری هستم، روزی نبوده که درس تازه‌ای از ایشان یاد نگرفته باشم؛ حقایقی از زندگی رهبری انقلاب وجود دارد که باید گفته شود، سرکشی به خانواده‎های شهدا در محروم‌ترین نقاط شهر، رسیدگی به ضعفا، مناجات‎های شبانه و در کل از شخصیت مردمی باید گفته شود که جز به رضایت خدا فکر نمی‌کند.
وی با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در حماسه سیاسی 29 اردیبهشت گفت: نقش بی‌نظیر ایشان در برگزاری باشکوه انتخابات برای دوست و دشمن و کسانی که به خون نظام اسلامی ایران تشنه هستند، غیر قابل انکار بوده است، چنانکه افرادی بودند تنها با لبیک به پیام رهبری در این حماسه حضور یافتند.
حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مردم پیروز اصلی انتخابات هستند؛ نباید فراموش کرد که این نظام به برکت مردم استوار و مقتدر است؛ قطعاً برگزاری چنین انتخاباتی را در کشورهای همجوار سراغ نداریم،؛ همه شاهدیم که در عربستان سعودی زنان هنوز حق رانندگی ندارند و نصف جمعیت کشور از داشتن سواد محروم است.
رئیس ‌دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جنایات آل‌سعود در کشورهای اسلامی و مقابله با اراده ملت خود تصریح کرد: سال‌هاست که مردم کشورهای مظلوم منطقه شبانه‌روز زیر بمباران آل‌سعود هستند، این در حالی است که آنان در اوج بی‌شرمی نام خود را خادم‌الحرمین گذاشته‌اند، حقیقت امر آن است که حرمین زندانی شما هستند./935/پ
۲۰۲/ج۱

 

ارسال نظرات