۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۰۲۵۲۰
امام جمعه تبریز:

تمام تلاشم برای اعتلای جایگاه آذربایجان خواهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: در راه تحقق بخشی به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدابیر ایشان شبانه روز تلاش خواهم کرد.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی امروز در نشست شورای اداری استان که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری همراه بود، با تقدیر از حسن نظر مقام معظم رهبری در اعطای مسؤولیت جدید در آذربایجان اظهار داشت: تمام تلاشم برای اعتلای جایگاه آذربایجان خواهد بود.

وی با اشاره به محتوای حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به ایشان عرض کردم؛ مطمئن باشید خبرهای خوبی از آذربایجان‌شرقی به استحضار حضرتعالی خواهد رسید، با همراهی جوانان انقلابی، نماینگان مجلس، مسؤولان لشکری و کشوری، دستگاه قضایی و خانواده‌های معظم شهدا به دنبال تحقق مطالبات رهبری در استان خواهم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که در راه تحقق بخشی به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدابیر ایشان شبانه روز تلاش خواهم کرد، گفت: بنده سابقه بیش از 30 سال کار اداری، 8 سال نمایندگی رهبری و رئیس عقیدتی و سیاسی ارتش دارم و حسن نظر رهبر معظم انقلاب قوت قلبی برای بنده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تقدیر از تلاش‌های 22 ساله آیت الله مجتهدشبستری در استان، گفت: به یقین طرح‌ها و برنامه‌های ایشان را در استان پیگیری خواهم کرد و همین جا اعلام می کنم که هر کسی خود را منتسب به من معرفی کرد، دروغ است و به هیچ کسی جز مردم و رهبر انقلاب وابسته نیستم.

وی با بیان این‌که تبریز شهر شهیدان محراب، سرزمین شهدای 29 تبریز، خانه شهید باکری‌ها و شهدای دفاع مقدس است، گفت: در حوزه ترویج فرهنگ غنی اسلام و تقویت ارزش های انقلاب تلاش می کنم و اقدامات نیمه تمام آیت الله شبستری را با قدرت ادامه می دهیم و روزی از خود ایشان دعوت خواهیم کرد که آن پروژه‌ها را افتتاح کنند.

امام جمعه جدید تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ممتاز منطقه آذربایجان به ویژه شهر تبریز در کشور، منطقه و عرصه بین المللی اظهار داشت:: آذربایجان‌شرقی بیش از 4 میلیون نفر جمعیت دارد و که یازدهمین استان از لحاظ مساحت و ششمین استان از نظر جمعیت شناخته می شود.

وی با بیان این‌که 42 درصد جمعیت استان در تبریز مستقر هستند، گفت: استان 235 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد و دروازه ارتباطی کشور با کشورهای حوزه قفقاز محسوب می‌شود و با کشورهای عراق و ترکیه همسایه است و از طریق فرودگاه بین‌المللی تبریز روزانه با چندین کشور تعامل دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر نقش‌آفرینی بیش از پیش تبریز در عرصه بین المللی تصریح کرد: به تجارت، بازرگانی و اقتصاد و شهرک‎های صنعتی استان اشرافیت دارم و معتقدم که بایستی از ظرفیت هم‌مرز بودن با کشورهای همجوار نهایت بهره را برای توسعه اقتصادی استان داشته باشیم./935/۲۰۳/ب2

 

ارسال نظرات