۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۰۲۵۶۵
امام جمعه خرم آباد:

آل سعود نمی تواند در برابر قدرتمندی ایران اسلامی عرض اندام کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه توطئه های آل سعود بی نتیجه خواهد ماند و آنها نمی توانند در برابر قدرتمندی ایران اسلامی عرض اندام کنند، گفت: توطئه های غربی در برابر اراده الهی و قدرت ملت ایران شکست می خورد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سفر ترامپ به عربستان، گفت: این کشورها طمع به دلارهای نفتی عربستان دارند.

وی با بیان اینکه آل سعود تصور می کرد با بزرگترین قرارداد تسلیحاتی می تواند در منطقه عرض اندام کند و در برابر ایران اسلامی قرار بگیرد، افزود: همه دنیا متوجه شدند که ایران کشوری قدرتمند در جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با عنوان اینکه آل سعود دست به دامن هر کسی شده است و باید حمایت بی نتیجه خود از صدام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی را به خاطر بیاورد، بیان داشت: عربستان و سردمداران کشورهای خلیج فارس بدانند راه به جایی نخواهند برد، چراکه خدای متعال حامی این ملت است.

وی خاطرنشان کرد: توطئه غربی و عربی در برابر اراده الهی و اراده قوی ملت ایران شکست خورد و موجب ننگ عربستان شد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم ترین میراث امام راحل است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بیان داشت: مهم ترین میراث امام راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه 28 سال از ارتحال حضرت امام(ره) می گذرد و شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدر و کارآمد نقش آفرینی می کند، افزود: حفظ این میراث مهم ترین وظیفه ما است.

امام جمعه خرم آباد با یادآوری به اینکه ملت ایران همچنان سایه امام(ره) را بر سر خود احساس می کنند، بیان داشت: در سایه ایمان، اتحاد و استقامت مردم و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب این میراث امام راحل حفاظت شده و راه و آرمان امام خمینی(ره) زنده است.

تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه امنیت و اقتدار نتیجه قیام 15 خرداد است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه نیم قرن است که از قیام 15 خرداد گذشته است، گفت: نتیجه این قیام استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تشکیل نظام مقدسی با امنیت و اقتدار شده است.

نظر شورای نگهبان فصل الخط

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به تأیید انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان بیان کرد: نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است و همه باید نظر شورای نگهبان را محترم بشمارند./9459/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات