۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۰۲۶۹۷
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فرهنگ قرآنی باید محوریت فعالیت های فرهنگی قرار بگیرد

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی مبنای توسعه است، گفت: فرهنگ قرآنی باید محور همه فعالیت های فرهنگی در زمینه های گوناگون قرار گیرد.
فرهنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید هادی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر انروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان اینکه فرهنگ محور و بستر توسعه است، گفت: برای ارتقای فعالیت های فرهنگی باید فرهنگ قرآنی محور قرار گیرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری به اینکه فرهنگ ما با فرهنگ قرآنی عجین شده است، بیان داشت: محور قرار دادن فرهنگ قرآنی راهگشا است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ نباید وارد چالش های بی مورد شویم، افزود: برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگی باید از گفت و گو و استدلال استفاده کنیم و نقدپذیر باشیم.

حسینی با تأکید بر ضرورت حفظ و ارتقای فرهنگ، اظهار داشت: داشته های فرهنگی ما از گذشته به ارث رسیده و این فرهنگ را باید ارتقاء بخشید و برای نسل جوان حفظ کرد.

شهدا طلایه داران فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی هستند

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهدا و ایثارگران را به عنوان طلایه داران فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی عنوان کرد و گفت: رشادت و جانفشانی این قشر نباید فراموش شود بلکه باید به نسل جوان امروز و آینده انتقال داده شود.

فرهنگ میدان بازی های سیاسی نشود    

حسینی با تأکید بر اینکه فرهنگ نباید میدان بازی های سیاسی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این امر باید مورد توجه مسؤولان و متولیان امر قرار گیرد./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات