۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۰۲۷۱۳
فرمانده سپاه عاشورا:

در برابر جریان نفاق و عافیت طلبان خواهیم ایستاد

سردار کریمیان با بیان اینکه در برابر عافیت طلبان و چهره های نفاق خواهیم ایستاد، گفت: سپاه همیشه مدافع ولایت فقیه و انقلاب بوده است.
کریمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان در دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه عاشورا با امام جمعه تبریز سپاه پاسداران را یک نهاد انقلابی و ولایتمدار دانست و اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های مختلف توانمندی خود را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدران در جنگ ترکیبی با دشمن توانسته است قدرت خود را نشان دهد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه آماده مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است و تا سر حد توان خود از ولایت فقیه، انقلاب و آرمان‌های امام راحل حمایت و صیانت خواهد کرد.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: با عافیت طلبان و دین به دنیا فروشان مبارزه خواهیم کرد و با تمام توان به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و از آن صیانت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا خون شهیدان بر زمین بماند و مسیر آنها دچار غفلت و فراموشی شود.

وی ماهیت پاسداری را شهادت طلبی، آرمان‌گرایی و استکبارستیزی دانست و ابراز داشت: امروز بسیازی هستند که تلاش دارند با رفتار منافقانه خود، خود را سرباز ولایت و ولایتمدار نشان دهند، اما ولایت مداری در گرو پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب است.

کریمیان با اشاره به برخی نگرانی‌های آیت الله مجتهد شبستری از استان، خاطرنشان کرد: از سپاه پاسداران همیشه خبرهای خوشی خواهید شنید و در برابر چهره‌های نفاق در استان خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داده عده‌ای شکست خورده پا به میدان بگذارند./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات