۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۰۲۷۱۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تشریح کرد؛

ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی در قزوین

حجت الاسلام قابل به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در قزوین پرداخت و گفت: امسال بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیش از پنجاه نقطه استان قزوین برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی قابل

حجت الاسلام علی قابل، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل(ره)، گفت: امسال بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است که همزمان با سراسر کشور در بیش از پنجاه نقطه استان قزوین مراسم ویژه سالگرد امام و شهدای پانزده خرداد برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم ویژه در شهر قزوین، افزود: با هماهنگی  شورای تبلیغات اسلامی مراسم ویژه ارتحال امام و گرامیداشت شهدای پانزده خرداد به طور همزمان در مسجدالنبی و مسجد امام خمینی قزوین برگزار می‌شود که این برنامه با مراسم افطار، سخنرانی و مداحی همراه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه مراسم ارتحال امام، اظهار کرد: در شهرستانها و مناطقی از شهر قزوین که مراسم گرامیداشت برگزار می‌شود با هماهنگی ائمه جماعات مقرر شده است که فرازهایی از وصیت نامه بنیانگذار کبیر انقلاب در این مراسم قرائت شود تا آحاد مردم بیشتر با مبانی فکری، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های قرآنی و فرهنگی تهیه شده ویژه مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل و شهدای پانزده خرداد، خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از دویست محفل انس با قرآن در مساجد و حسینیه‌ها و برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی و سخنرانی در جهت تبیین اندیشه‌های امام از برنامه‌هایی است که در مراسم سالگرد ارتحال امام در قزوین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قابل در ادامه با اشاره به برنامه‌های تهیه شده برای بانوان در این مراسم تصریح کرد: ویژه برنامه‌ای با موضوع امام شناسی و آشنایی با سبک زندگی امام و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب برای بانوان تدارک دیده شده است که هدف از اجرای آن فراهم آوردن الگویی برای سبک زندگی است که در پرتو آن بانوان بتوانند با شیوه‌های رفتاری امام با زنان و بانوان آشنا شده و آن را در زندگی به کار گیرند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تدارک برنامه‌های ویژه ارتحال امام بتوانیم گامی در جهت خدمت به اسلام و انقلاب برداریم و بیشتر از گذشته شاهد تبلور اندیشه‌های ناب امام که برخاسته از اصول اسلام ناب محمدی است، باشیم امید است که با پیش بینی‌های انجام شده شاهد برگزاری مطلوب و شایسته مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام عزیزمان باشیم./873/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات