۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۸۱۷
حجت الاسلام بابازاده خبر داد؛

برگزاری ۱۰۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی و ۱۵ خرداد

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه علمی، فرهنگی، دینی، ورزشی به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در بخش ها و شهرهای مختلف استان برگزار می شود.
حجت الاسلام بابازاده

حجت الاسلام محمد بابازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تسلیت سالگرد ارتحل امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد به تشریح برنامه های این دو  مناسبت پرداخت و افزود: در مجموع بیش از 100 عنوان برنامه علمی، فرهنگی، دینی، ورزشی به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد در بخش ها و شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و استاندار در مصلی امام خمینی در روز یکشنبه و همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد با حضور استاندار در مسجد لطفعلی خان روز دوشنبه از  محورین برنامه ها است.

حجت الاسلام بابازاده با اشاره به برنامه ریزی اجرای مراسمات مختلف در مناطق مرزنشین و مساجد اهل سنت، گفت: براساس مصوبه ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) علمای اهل سنت در نماز جمعه 12 خرداد به شخصیت و اندیشه های امام راحل پرداختند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزاری شب شعر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برگزاری میزگرد تبیین و بررسی ابعاد و آرای و اندیشه های امام خمینی (ره) و همایش زن از دیدگاه امام خمینی (ره)، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و همچنین آثار و کتب حضرت امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت 14 و 15 خرداد اعلام کرد.

وی از برگزاری نشست های معرفتی در قالب حلقه های معرفتی، سخنرانی و تریبون آزاد خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه مسابقات قرآنی، مقاله نویسی، علمی وفرهنگی و کتابخوانی در راستای شناخت اندیشه و رهنمودهای حضرت امام (ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام بابازاده گفت: همچنین به مناسبت این ایام مسابقات مختلف ورزشی در شهرهای مختلف استان بر گزار می شود./۳۰۲/۹۳۶/ب۱

 

ارسال نظرات