۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۵۰۲۸۲۲
مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد آذربایجان غربی:

برنامه های فرهنگی نقش مهمی در ایجاد انگیزه نوجوانان برای حضور در مسجد دارد

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی در کانون ها سبب ایجاد انگیزه کودکان و نوجوانان در مساجد می شود.
مسابقه نقاشی به مناسبت ارتحال امام خمینی کانون های مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی امام خمینی(ره) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه نازلو ارومیه اظهار داشت: هدف از این برنامه فرهنگی ایجاد رقابت و انگیزه برای کارهای گروهی بین کودکان و نوجوانان بود که با موضوعات آشنایی کودکان و نوجوانان با حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی افزود: ۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان روستای بخش نازلو در دو گروه سنی در این مسابقه شرکت کردند که به چهار نفر اول هر گروه جوایز نفیسی اهدا شد و بقیه شرکت کنندگان نیز جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

حجت الاسلام بیگی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در کانون های مساجد سبب ایجاد انگیزه و ترغیب کودکان و نوجوانان جهت حضور بیشتر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد خواهد شد.

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است، اظهار داشت: امام (ره) اگر چه در بین نسل چهارم و پنج انقلاب نیست، ولی همیشه زنده است.

گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد برنامه های مختلفی را اجرا می کنند که طرح تلاوت نور و هدیه ثواب آن به روح ملکوتی امام راحل از جمله آنهاست./۲۰۲/۹۳۶/ب۱

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
آدم به گریه می افته
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
آدم به گریه می افته
0
0