۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۲
کد خبر: ۵۰۲۸۵۰
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

قرآن کریم هدایتگر مسلمانان به صراط مستقیم است

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب گفت: آیات قرآن روشنی بخش مسیر بندگان بوده و توسل به آموزه های عمیق قرآن کریم هدایتگر مسلمانان به صراط مستقیم و تقرب به خداوند متعال است.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محفل انس با قرآن کریم با حضور طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب شامگاه گذشته در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در این مراسم ابراز داشت: ماه رمضان ماه عبادت، نفس کشیدن و عبادت است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه تمام اعمال انسانها در این ماه دارای ثواب و پاداش اخروی است تصریح کرد: در این ماه شیاطین در غل و زنجیر بوده و هوای نفس انسان در کنترل اعمال نیک و الهی او است بنابراین تمامی اعمال انسان در راه قرب الهی و داری ثواب و پاداش اخروی است.

وی در ادامه افزود: روزه حقیقی تنها نخوردن نیست بلکه باید تمامی اعمال انسان در این ماه تحت کنترل باشد به گونه ای که چشم، گوش و تمامی اعضا و جوارح در اختیار انسان و در جهت ستایش و عبادت خداوند باشد.

حجت الاسلام کرمی نیا با بیان اینکه تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان از جایگاه والایی برخوردار است گفت: قرآن کریم باید در دل و جان انسان تأثیر بگذارد در نتیجه بهترین زمان برای انس با قرآن کریم ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه روزه دار باید قدر لحظات ماه رمضان را بداند بیان داشت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است، انسان در این ماه می تواند با این کتاب آسمانی مأنوس شود و به سعادت و خوشبختی دست یابد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب یادآور شد: قرآن کریم انسان ساز و تکامل بخش است، آیات قرآن در بند بند وجود انسان رسوخ کرده و روشنی بخش و بهار دلها خواهد شد.

استاد حوزه علمیه گفت: قرآن کریم تسکین بخش قلوب و مایه شفا است، اگر با توجه و تأمل به آیات قرآن بنگریم بسیاری از راهکارهای حل مشکلات زندگی خویش را در آن خواهیم یافت.

وی در پایان بیان داشت: آیات قرآن روشنی بخش مسیر بندگان بوده و توسل به آموزه های عمیق قرآن کریم هدایتگر مسلمانان به صراط مستقیم و تقرب به خداوند متعال است./۲۰۳/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات