۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۸۸۴
سردار عظیمی:

شهدا سند حقانیت ملت ایران هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور گفت: امروز مردم ما به خوبی می‌دانند که همه جنایاتی که در منطقه اتفاق می‌افتد زیر سر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست.
تشییع شهدا دفاع مقدس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار محمدنظر عظیمی در مراسم تشییع و خاکسپاری چهاردهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه گفت: درورد خدا بر شما ملت غیور، فداکار، با ایمان و مخلص استان کرمانشاه و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهید فریدون احمدی که در این چندماه شرایط بسیار سختی را تحمل کردند.

وی افزود: به نمایندگی از همرزمان شهید، فرماندهان رده‌های مختلف سپاه و نیروهای مسلح، مدیران و مسؤولین استان این مصیبت را خدمت خانواده معظم شهید تسلیت عرض کرده و این افتخار را تبریک عرض می‌کنم. آنچه را امروز باید اشاره کنم این است که مکانی را که امروز در آن ایستاده‌ایم و میزبان خیل عظیمی از شهدای انقلاب و فرزندان امام راحل هستیم، مکان مقدسی است و سند حقانیت ملت ایران، سند حقانیت کسانی که در زمان شروع حرکت امام (ره)، او را همراهی کردند و در این راه به شهادت رسیدند، است.
سردار عظیمی ادامه داد: این شهدا سند حقانیت ملت ایران و افتخارات ملت ایران هستند  دشمن بداند این اسناد زنده، سند رسوایی دشمن است. سند رسوایی دشمنانی که همه توطئه ها زیر سر آنهاست. دشمنانی که شعاری که دارند می‌دهند و حرفی که دارند می‌زند چیز دیگری است و عمل آنها چیز دیگری است. امروز مردم ما به خوبی می‌دانند که همه جنایاتی که در منطقه اتفاق می‌افتد زیر سر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست.
وی گفت: آنها به ظاهر ائتلاف مبارزه با داعش تشکیل می‌دهند اما در باطن و در واقع همه حمایت‌هایی که گروه‌های تکفیری می‌شوند از طرف آمریکایی‌ها و مزدوارن در خدمتشان است. مردم ما به خوبی این را دریافته‌اند و راه امام (ره) و انقلاب را شناخته‌اند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهند کرد. امروز بیشترین مراجعات جوانان نسل سوم و چهارم ما برای حضور در این جبهه‌های سخت و برای مقابله با تکفیریها است./۸۷۲/د۱۰۲/ی
ارسال نظرات