۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۵۰۳۰۲۱
مدیر کل اوقاف مازندران:

نگاه انقلابی راه ایستادگی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت تقویت نگاه انقلابی در کشورمان تأکید کرد و با بیان این که نگاه انقلابی راه ایستادگی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان است، گفت: امروز کشور برای رشد و پیشرفت نیازمند تقویت این نگاه ارزشی در همه بخش های کشور است.
مدیرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در امامزاده عباس(ع) برگزار شد با بیان این که شخصیت امام خمینی(ره) همچون نوری در قلوب ملت ها جای گرفت، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با پیروزی یک نهضت عظیم در دنیا ماندگار شد.

وی نسبت به خطر تحریف امام خمینی(ره) از سوی برخی ها در داخل و خارج هشدار داد و افزود: عده ای برای خاموش کردن چراغ اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب خط تحریف ایشان را در پی گرفتند که بسیار خطرناک است.

استاد حوزه علمیه مازندران، ظلم ستیزی را یکی از شاخصه های مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام خمینی(ره) از سال 42 مبارزات خود علیه ظلم و فساد را آغاز کرد و پس از تحمل سختی های بسیاری رژیم دو هزار و 500 ساله را نابود و یک حکومت دینی را پایه گذاری کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در همه ابعاد وابسته به غرب بود، بیان داشت: سردمداران رژیم طاغوت در قبل از انقلاب اسلامی هیچ اختیاری از خود نداشتند و در همه امور باید از غرب به ویژه آمریکا کسب تکلیف می کردند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که ایمان و توکل به خداوند متعال در رفتار و گفتار امام خمینی(ره) کاملاً مشخص بود، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره در برابر سختی ها دارای قدرت ایستادگی بودند و هیچ گاه مشکلات و سختی ها ایشان را از مسیر دفاع از اسلام ناب دور نکرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات داخلی و خارجی غرب و شرق را به چالش کشاند، خاطرنشان کرد: این زلزله سیاسی در جهان موجی از هراس و عصبانیت را در دل های کشورهای غربی و مستکبر جهان ایجاد کرد. 

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی موجب خوشحالی بسیاری از ملت های مسلمان و غیرمسلمان جهان شده است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با صداقت توانستند حرکت عظیم ملت ایران را به پیروی برساند و این یک دستاورد بزرگی در تاریخ بوده است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) در بیان نظرات و دیدگاه های خود کاملاً با صراحت و صادقانه سخن می گفتند، خاطرنشان کرد: صداقت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب دلبستگی مردم به امام راحل شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که امام خمینی(ره) همراه به نقش مهم و تأثیرگذار مردم اعتقاد راسخ داشتند، تصریح کرد: به تجربه ثابت شده هر گاه مردم در هر صحنه و عرصه ای وارد شوند، انقلاب و نظام حفظ خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و‌ امور خیریه مازندران، ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی های غرب را از جمله دیگر ویژگی های امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بدون هیچ ترس و واهمه ای در برابر قدرت های فاسد جهان ایستادند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ می دانستند و این نگاه و رویکرد امروز نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، گفت: عده ای تلاش کردند تا زمینه ای برای کمرنگ کردن این گفتمان در کشور فراهم کنند که با هوشیاری مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت تقویت مبانی و اصول امام راحل در جامعه امروز تأکید کرد و افزود: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های دشمنان در پروژه نفوذ کمرنگ کردن این مبانی و اصول بنیادین امام راحل است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برخی ها در داخل و خارج تلاش کردند ضمن از بین بردن ارزش های انقلاب، مبانی و اصول امام راحل را نیز در جامعه کمرنگ کنند، خاطرنشان کرد: امروز تقویت ارزش های والای امام و انقلاب یک تکلیف مهم است که باید مورد توجه همه مسؤولان و مردم قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان برای از بین بردن انقلاب تلاش می کنند مبانی و اصول انقلاب و امام راحل را تضعیف کنند، ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تأکید کردند مهم ترین نیاز امروز کشور تقویت این مبانی اصولی انقلاب است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که عده ای فکر می کردند که پس از رحلت امام خمینی(ره)، اصول و راه ایشان به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: همه بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که اصول امام راحل هیچ گاه تمام نخواهد شد و همواره ماندگار و پویا خواهد ماند.

حجت الاسلام علیزاده بر ضرورت تقویت نگاه انقلابی در کشورمان تأکید کرد و با بیان این که نگاه انقلابی راه ایستادگی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان است، ادامه داد: امروز کشور برای رشد و پیشرفت نیازمند تقویت این نگاه ارزشی در همه بخش های کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که راه امام خمینی(ره) با قدرت ادامه دارد، افزود: امام راحل زنده است و سخن و راه ایشان زنده است و همواره در کشورمان نقش آفرینی خواهد کرد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) هیچ گاه اهل سازش با قدرت های زورگوی جهان نبودند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرهنگ استکبار ستیزی را جهان به ویژه در میان ملت های آزادی خواه جهان نهادینه کردند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که امام خمینی(ره) هویت دینی ملت ایران که به فراموشی سپرده شده بود را احیاء کردند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با پیروزی این انقلاب هویت دینی، کرامت انسانی، استقلال و آزادی را به کشور بازگرداندند./۲۰۲/۹۵۰/ب۱

ارسال نظرات