۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۰۳۰۴۰
امام جمعه سنقر:

امام خمینی با اعتماد و اتکا به مردم انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند

امام جمعه سنقر گفت: امام راحل با اعتماد و علاقه به مردم توانست در برابر رژیم شاهنشاهی ایستادگی کند و انقلابی مبتنی بر احکام خدا و پیامبرانش را در برابر دشمنان تشکیل دهد.
امام جمعه سنقر امام جمعه سنقر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم در شهرستان سنقر برگزار شد.

حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سنقر در این مراسم ابراز داشت: امام خمینی (ره) از حیث اخلاقی، عرفانی، فقهی، سیاسی و اجتماعی الگویی برای جهانیان است.

امام جمعه شهرستان سنقر تصریح کرد: زندگی امام خمینی (ره) از ابعاد مختلف قابل بررسی و الگو گیری است، بنابراین زوایای زندگی سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی بنیانگذار انقلاب اسلامی باید مورد تبیین قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز تبیین نظریه ولایت فقیه و عملیاتی کردن آن از ضروریات نظام و ضامن بقای انقلاب است بنابراین نسبت به اجرای ضروریات نظام باید اهتمام ویژه داشت.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: امام خمینی (ره) ولایت فقیه را در کشور عملی کرد و با قوت و اعتماد اهداف اسلام ناب محمدی را اجرایی کرد، امروز باید از مبارزات رهبر کبیر انقلاب درس گرفت و آن را سرلوحه امور قرار داد.

حجت الاسلام صفدری با اشاره به نکته کلیدی امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اظهار داشت: امام راحل با اعتماد و علاقه به مردم توانست در برابر رژیم شاهنشاهی ایستادگی کند و انقلابی مبتنی بر احکام خدا و پیامبرانش را در برابر دشمنان تشکیل دهد.

این مسؤول در پایان با بیان اینکه امام خمینی (ره) در مبارزات خویش سه هدف را دنبال می کرد عنوان داشت: بیدار کردن جهان اسلام، مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی و زمینه سازی قیام حکومت جهانی از اهداف امام خمینی (ره) بود که امروز باید به این اهداف تداوم بخشید./۲۰۳/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات