۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۰۳۰۴۷
نماینده مردم تبریز:

خط رهبری در امتداد خط امام خمینی است

سعیدی گفت: این‌گونه نیست که عده‌ای خود را دوستدار و سینه‌چاک امام خمینی معرفی کنند، اما در مقام تبعیت از ولایت فقیه زمان سستی کنند.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عزای ابدی برای تمام آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان عالم است، اظهار داشت: امام خمینی هویت انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این‌که انحراف از مسیر، افکار و اندیشه های امام خمینی منجر به سقوط نظام اسلامی ایران خواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که برای براندازی نظام راهی جز ایجاد انحراف در اصول بنیادین و اندیشه‌های خمینی کبیر وجود ندارد، بنابر این به دنبال تحریف در اندیشه امام هستند.

سعیدی با تأکید بر این‌که خط رهبر معظم انقلاب اسلامی در امتداد خط امام خمینی(ره) است، افزود: این‌گونه نیست که عده‌ای خود را دوستدار و سینه‌چاک امام خمینی معرفی کنند، اما در مقام تبعیت از ولایت فقیه زمان سستی کنند، در حقیقت دوستداران امام خمینی؛ سربازان امام خامنه‌ای نیز هستند.

وی با بیان این‌که سیره و سلوک امام خمینی(ره) نباید به صورت گزینشی از سوی نهادها و سازمان‌ها و حتی جناح‌های سیاسی مورد سوء استفاده قرار گیرد، افزود: امام خمینی در برخورد با متخلفان و بدخواهان ملت با کسی تعارف نداشت و بدون هیچ‌گونه مصلحت‌اندیشی همان کاری را می کرد، که مردم از ایشان انتظارش را داشتند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که خروج از خط ولایت تباهی به دنبال دارد، افزود: تاریخ انقلاب ثابت کرد که کسانی در ابتدای نهضت با امام همراه بودند، اما از ادامه راه بازماندند و از قطار انقلاب پیاده شدند، این امر نشان می دهد که بصیرت تنها در سایه ولایت حاصل می شود.

سعیدی با بیان این‌که عبور از انقلاب به معنای پایمال شدن خون شهدا و مجاهدت رهبر نهضت ملت ایران است،گفت: اگر از آرمان‌ها و اصول بنیادین انقلاب اسلامی ایران بگذریم و در مقابل دشمنان دیرین انقلاب سر سازش فرود آوریم، عزت، کرامت و استقلال حقیقی خود را باخته ایم./۳۰۲/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات