۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۰۳۲۱۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه برای مقابله با هجمه ها و آسیب ها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه برای مقابله با هجمه ها و کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا باید مؤلفه های سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تبلیغ را در جامعه امروز امری حیاتی و ضروری عنوان کرد.

وی با اشاره به اثرگذاری تبلیغ مبلغان در زمینه های مختلف، افزود: حضور این قشر در بصیرت افزایی بین آحاد جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اعزام و فعالیت مبلغان بومی و غیربومی در سراسر استان لرستان تا پایان ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: ترویج آموزه های دینی، بیان احکام، برگزاری کلاسهای قرآنی، پرداختن به مسائل روز همچون عفاف و حجاب، پاکدامنی و اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعات تبلیغی مبلغان است.

وی با بیان اینکه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در ترویج دیگر ارزشها همچون عفاف و حجاب و ارتقای اخلاق و معنویت نقش آفرین است، خاطرنشان کرد: تبیین سبک زندگی اسلامی راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه فروپاشی کانون خانواده از هجمه های مهم دشمن است، افزود: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در تداوم زندگی مشترک و رعایت آداب اسلامی نقش آفرین است.

وی توجه به مؤلفه‌های سبک زندگی اسلامی را لازمه موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی دانست و گفت: این مهم باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه، خاطرنشان کرد: نهادینه سازی این سبک زندگی در تربیت نسلی مؤمن نقش آفرین است.

حجت الاسلام غلامی افزود: ترویج و تبیین ارزشها و تقویت باورهای دینی در سایه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات