۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۰۳۲۲۱
مدیر مدرسه علمیه الشتر:

دوری از منکر افضل اعمال است

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر دوری از منکر را افضل اعمال خواند و گفت: برای پاک سازی جامعه از زشتی ها باید دعوت به معروف و تبیین ارزشها در اولویت برنامه تبلیغی مبلغان قرار گیرد.
امر به معروف و نهی از منکر

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بهترین منبع برای بیان فضیلت های ماه مبارک رمضان توجه به خطبه شعبانیه است.

وی با بیان اینکه رمضان ماه برکت و رحمت است، گفت: با عمل به واجبات باید تلاش کرد از برکات معنوی این ماه مبارک بهره مند شد.

حجت الاسلام بابایی بهره مندی از برکات معنوی ماه مبارک رمضان را لازمه خودسازی دانست و اظهار داشت: با تزکیه نفس باید در جهت تهذیب و خودسازی گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: افضل اعمال در این ماه پرفضیلت دوری از حرام های الهی است که انسان را به درجه کمال می رساند و روزه دار واقعی به این نکات توجه می کند.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر نهی از منکر را امری ضروری خواند و گفت: برای مصون سازی جامعه در برابر آسیبها باید چهره زشت منکر را پاک کرد و معروفها را ترویج  داد.

وی با تأکید بر اینکه نهی از منکر باید محور مهم سخنرانی مبلغان در ایام تبلیغی قرار گیرد، اظهار داشت: دوری از زشتی ها و پلیدی ها در شکل گیری شخصیت معنوی انسان اثرگذار است.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: زمانی ما می توانیم روح نماز را درک کنیم و در زندگی فردی و اجتماعی ما اثرگذار باشد که از منکر دوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه سازی ارزش ها و دعوت به معروف لازمه آشکار ساختن چهره زشت منکر و دوری از آن است تا جامعه به سوی خوبی ها و معنویت هدایت شود./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات