۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۰۳۲۳۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بسیاری کشورها از سازش با دشمن ضربه خورده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همانطور که رهبری فرمودند سازش با دشمن نسبت به چالش با دشمن هزینه بیشتری دارد، امروز بسیاری از کشورها از سازش با دشمن ضربه هایی نصیبشان شده است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: دشمنان این ملت بیشترین بهره را نسبت به دیگران از فرمایشات امام برده اند و این مطالب را مدنظر قرار داده و به عنوان کارشناسی شده به کار می گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه به مجموعه ای از افراد که تا پای جان، پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند، نیاز دارد، گفت: این مجموعه باید شامل تمام اقشار باشد و فرمایشات امام را مدنظر خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فرمایشات امام باید از سوی این مجموعه استخراج شود، افزود: تشکیل اتاق فکر به عنوان یک حیات انقلابی گری مجدد و به معنای عقلانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سازش با دشمن نسبت به چالش با دشمن هزینه بیشتری دارد، امروز بسیاری از کشورها از سازش با دشمن ضربه هایی نصیبشان شده است.

وی با بیان اینکه امام در شرایطی که کره زمین به دو نیم بین کمونیست و لیبرالیسم تقسیم شده بود و جایی برای مسلمانان وجود نداشت جامعه را بیدار کردند، ادامه داد: دشمنان با چهره های گوناگون ارزش ها را ضد ارزش و ضد ارزش ها را ارزش نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانسته بسیاری از مشکلات را از پیش رو خود بردارد و امروز در دنیا حرف نخست را می زند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دشمنان برای کوچکترین فعالیت خود اتاق فکر تشکیل می دهند و کارشناسی شده عمل می کنند اما ما با داشتن مردم پر انرژی به جهت کار می کنیم./202/880/ب1

ارسال نظرات