۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۰۳۳۸۲
در آستان مقدس حضرت معصومه؛

دوره معارفی «معنویت رهایی بخش» برگزار می شود

امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قالب دوره معارفی« معنویت رهایی بخش» به پرسش های عرفانی خواهران در عرصه های مختلف پاسخ می دهد.
عرفان نو ظهور

مریم شهبازی، مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قالب دوره معارفی«معنویت رهایی بخش» به پرسش های عرفانی خواهران در عرصه های مختلف پاسخ می دهد، گفت: خواهران در قالب این دوره می توانند با شیوه های صحیح معنویت گرایانه در زندگی آشنا شوند.

وی افزود: آشنایی با راه های عرفانی، بررسی تأثیر گام به گام معنویت در زندگی، آشنایی با عرفان های حلقه، آشنایی با نمادهای جریان های انحرافی که در تمام زوایای زندگی رسوخ پیدا کرده، بررسی رابطه معنویت وسکولار، بررسی معنویت سرمایه داری و آشنایی با شاخصه های عرفان های نو ظهور از دیگر مباحثی است که خواهران در قالب این دوره می توانند با آن آشنا شوند.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: همچنین آیات وروایات کاربردی پیرامون این مباحث در قالب این دوره بریا شرکت کنندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شهبازی افزود: دوره کوتاه مدت معنویت رهایی بخش ویژه بانوان بالای ۱۸سال و دوره «تولد معنوی» ویژه دختران نوجوان است که در شبستان نجمه خاتون(س)حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی تصریح کرد علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند به واحد فرهنگی بانوان واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کرده و یا با شماره ها۳۷۱۷۵۵۱۲،۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس بگیرند.

مسؤول فرهنگی خواهران یادآور شد: به بانوان شرکت کننده در این دوره گواهینامه پایان دوره اعطا می شود و نوجوانان شرکت کننده در این دوره افتخار خادم القرآنی آستان مقدس حضرت معصومه(س) را کسب می کنند.

لازم به ذکر است، 15 ماه مبارک رمضان آخرین مهلت ثبت نام در این دوره است./968/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات