۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷
کد خبر: ۵۰۳۴۴۵
دبیر قرارگاه شهید فهمیده:

هوشیاری نیروهای امنیتی کارشکنی ها را در مراسم رحلت امام به صفر رساند

سردار سلیمانی گفت: شاید افرادی به دلیل نا پختگی یا کم تجربه بودنشان از عهده کاری به صورت خودجوش برنیامدند ولی در امری باعث نشد تا مراسم مختل شود.
سلیمانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار سلیمانی دبیر قرارگاه شهید فهمیده درباره نحوه برگزاری 28 سالگرد رحلت امام خمینی (ر‌ه) با همه کمبود ها و کاستی هایش اظهار کرد: با سلام و درود خدا به روح پاک امام، امسال هم خادمین زائر حرم امام خمینی توانستند با برنامه ریزی هایی قبلی مراسم های در نظر گرفته شده را عملیاتی و اجرایی کنند.
وی افزود: جلسات هماهنگی را از سال قبل در اسفند ماه و در سال 96 که در ماه فروردین و اردیبهشت بود، تمام 17 کمیته قرارگاه شهید فهمیده را بسیج کردیم تا وظیفه هر ساله ای که بر عهده اش است به نحو احسن صورت پذیرد.
سردار سلیمانی عنوان کرد: مراسم امسال با سال گذشته یک تفاوت اصلی داشت و آن هم تقارن داشتن با ماه مبارک رمضان بود. بعضی از استان ها با وجود این سختی ها به صورت داوطلبانه در مراسم رحلت امام بزرگوار حضور یافتند و ثابت کردند که پشت امام و انقلاب ثابت قدم خواهند بود. استان قزوین و مازنداران و 7 استان دیگر با برنامه ریزی سازمانی به صورت داوطلبانه و خیلی از استان های دیگر بدون برنامه ریزی های سازمانی در این مراسم حضور داشتند.
رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تاکید کرد: در سال های آینده هم برای برگزاری مراسم رحلت امام با ماه مبارک رمضان تقارن داریم که با آسیب شناسی انجام گرفته به لطف خدا ضعف ها و کاستی ها را به حداقل می رسانیم. انچه که مهم است اخلاق و رفتار امام در زندگی بود. یکی از برنامه هایی که قرارگاه شهید فهمیده بر روی آن کار های ارزشی و معنوی انجام داد، پرداختن به وصیت نامه امام بود که به صورت فرهنگی، سیاسی، اخلاقی، ارزشی و وجه های دیگرش در جامعه یاد می شود.
وی با بیان اینکه ممکن بود کارشکنی ها از جانب گروه هایی یا افرادی در این مراسمات صورت بگیرد افزود: در این مراسم کارشکنی و به قول معروف چوب لای چرخ کردن از هیچ کجا اتفاق نیفتاد. شاید افرادی به دلیل نا پختگی یا کم تجربه بودنشان از عهده کاری به صورت خودجوش برنیامدند ولی در امری باعث نشد تا مراسم مختل شود. طبیعی است که سالگرد امام یکسری محوریت ها را به وجود می آورد اما نیروهای امنیتی با اقدام های خوبی که انجام دادند این احتمالات را به صفر رساندند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات