۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۰۳۴۵۲
امام جمعه سنقر مطرح کرد؛

روحیه جهادی لازمه تبلیغ شریعت الهی

امام جمعه سنقر گفت: : طلاب و روحانیان باید با جهادی انقلابی به تقویت ایمان مردم و بصیرت افزایی در جامعه بپردازند.
امام جمعه سنقر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب و مبلغان شهرستان سنقر شامگاه گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام مجید صفدری، امام جمعه شهرستان سنقر تصریح کرد: کار تشکیلاتی، همفکری و شناسایی نقاط ضعف و قوت در برنامه های فرهنگی و دینی زمینه ساز اشاعه دین و ترغیب مردم به شریعت الهی است.

امام جمعه سنقر خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان باید با جهادی انقلابی به تقویت ایمان مردم و بصیرت افزایی در جامعه بپردازند.

وی در ادامه افزود: نقاط ضعف باید شناسایی شده و با ارائه راهکارهای مختلف به نقطه قوت تبدیل شود تا از آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری شود.

این مسؤول گفت: امروز دشمن از نقاط ضعف به عنوان بهترین فرصت در جهت ضربه زدن به پیکره انقلاب و اسلام بهره می برد، طلاب می توانند آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش دهند.

حجت الاسلام صفدری با اشاره به اهمیت تبلیغ چهره به چهره، اظهار داشت: طلاب باید دغدغه دین و اسلام داشته باشند و از هر فرصتی در جهت اشاعه دین و ترویج احکام الهی استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: طلاب اخلاق اسلامی را سرلوحه کار تبلیغی خود قرار داده و با اقتدا به مکتب و سیره رسول اکرم(ص) به اشاعه احکام دین بپردازند.

امام جمعه شهرستان سنقر در پایان تأکید کرد: طلاب در زمینه تبلیغ به طرح و بیان مطالبی همچون پرداخت زکات و آثار فردی و اجتماعی آن بپردازند، طلاب زمینه ساز تقویت ایمان و عملی شدن احکام دین هستند./۸۵۷/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات