۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۰۳۴۹۷
امام جمعه تبریز:

دانشگاه آزاد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه دانشگاه آزاد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: این دستاوردها باید برای نسل جوان جامعه معرفی شود.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار جواد انگجی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به افزایش میزان دانشجویان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این امر از برکت نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمار بالای دانشجویان و دانش آموختگان در نظام اسلامی را مدیون دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که نیمی از بار آموزشی آموزشگاه های عالی کشور را بر عهده دارد، ابراز داشت: افزایش قابل توجه آمار دانشجویان نسبت به سال‌های اولیه پیروزی انقلاب را در حقیقت مدیون دانشگاه آزاد اسلامی اهستیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب و یادگار امام راحل است، اظهار داشت: دستاوردهای نظام اسلامی باید به نسل جوان منتقل شود که دانشگاه آزاد اسلامی یکی از این دستاوردهای مهم و ارزشمند است که توانسته است در بحث تحصیل و آموزش بخشی ازکار را عهده دار شود.

وی با تأکید بر بهره گیری بهتر از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان، گفت: برای این امر نیازمند برنامه ریزی‌های صحیحی هستیم تا پتانسیل‌های این دانشگاه در حد توان آزاد و مورد استفاده قرار گیرد، نباید از دانشگاه آزاد استان غفلت شود و باید با از تمام توان علمی آن بهره برد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به حضور آقای انگجی در ریاست فعلی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: وی از خاندان انگجی بود که در دیدار اخیر رهبر انقلاب این خاندان نام برده شد که نشان از اهمیت و بزرگی این خاندان دارد، وجود آقای انگجی در دانشگاه یک امتیاز بزرگ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهبری داهیانه رهبر انقلاب در طول 29 سال فقدان امام راحل، گفت: اکنون پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 29 سال از عروج امام راحل شاهد امنیت، آرامش و ثبات کشور و تداوم مسیر امام راحل و شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز کشور در وضعی که همه دنیا را خشم و خشونت فرا گرفته است دارای امنیت و اقتدار است، گفت: در سال 60 حادثه ترور عقیم ماند تا با عنایت خداوند ملت ایران و جهان اسلام بتوانند از وجود رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شوند./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات