۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۰۳۵۰۴
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

تلاش مضاعف برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب و ارزش‌ها است، گفت: در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب باید گام برداشت و لازم است بیش از گذشته در راستای تحقق رهنمودهای رهبری تلاش کرد.
حجت الاسلم والمسلمین  آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار مسؤولان سپاه عاشورا در محل این سپاه در تبریز با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب و ارزش‌ها است، اظهار داشت: در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب باید گام برداشت.

وی با تأکید بر پیگیری و تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب به ویژه در سطح استان، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم بیش از پیش به رهنمودهای رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم، چرا که آینده کشور و انسجام آن در گرو عمل به این رهنمودهای گوهربار و ارزشمند است.

امام جمعه تبریز رضایت الهی را اصل و محور در انجام کارها دانست و گفت: هر کاری که انجام می دهیم باید برای رضای خدا باشد چرا که در غیر این صورت دچار خسران و زیان خواهیم شد، رضایت الهی به کار و فعالیت ما ارزش و اهمیت می دهد و درجه آن را عالی قرار می دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ارزنده سپاه پاسدارن در آذربایجان شرقی و آروزی موفقیت و سربلندی در انجام وظایف محوله، ابراز داشت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و ارزشمند است که تمام تلاش خود را در مسیر صیانت از انقلاب و آرمان‌های امام راحل قرار داده است.

حجت الاسلام کاملی فر نیز در این دیدار با اشاره بر توانمندی سپاه در برابر هر گونه تهدیدات و اقدامات خصم جویانه دشمنان، گفت: آمادگی سپاه در عصر حاضر بیشتر از هر زمان دیگری است و این سبب شده است دشمنان هراس را در دل خود جای دهند.

وی ادامه داد: تلاش سپاه در ایجاد امنیت پایدار و حضور در عرصه های نظامی، فرهنگی و اقتصادی از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در مبارزه با تحریم های ظالمانه بی نظیر است.

مسؤول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر مطیع رهبر بودن سپاه، تصریح کرد: سپاه خود را اسیر گروه ها و جریان های سیاسی نکرده و نخواهد کرد و همواره محتاج رهنمود های امام جمعه محبوب هستیم./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات