۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۰۳۵۳۱
آیت الله سلیمانی در جلسه اخلاق:

ایران تنها کشوری است که از حق مظلوم دفاع می کند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که از حق مظلوم دفاع می کند و حکومت دینی دارد، گفت: ایران اسلامی حکومتی دارد که در آن شیعه و سنی با هم برابر هستند.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در جلسه اخلاق ویژه مدیران که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: دین علمی است که مسائل مرتبط با دنیا، آخرت و انجام فرایض دینی و الهی واجب و مستحب را آموزش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: هدف اصلی و بنیادین دین، واحد است و همه پیامبران برای فلاح و رستگاری بشر آمدند؛ آنان در قالب تبلیغ دین مبعوث شده اند چرا که دین مجموعه قوانین اعتقادات و ارزش‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه فروع دین و اصول دین معین است تصریح کرد: حقیقت دین برای جلوگیری از این دو مقوله مهم یعنی کتمان آگاهی و ظلم به یکدیگر است.

آیت الله سلیمانی عنوان کرد: دین روش ویژه ای است که سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها را پاسخ می‌دهد، دین هم دنیا و هم آخرت فرد و جمع و رابطه انسان با خدا را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که از حق مظلوم دفاع می کند و حکومت دینی دارد اظهار داشت: ایران اسلامی حکومتی دارد که در آن شیعه و سنی با هم برابر هستند و حجاب و عفاف تا حد زیادی مورد رعایت است؛ در حالی که دشمن چهره ایران را چهره خشن و به دور از حیا و عفت نشان داده است./202/831/ب1

ارسال نظرات