۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۰۳۶۳۹
امام جمعه تبریز:

ترویج فرهنگ غنی اسلام مهمترین وظیفه صدا و سیما است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه وظیفه صدا و سیما ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب است، گفت: پاسخ گویی به شبهات درباره اسلام، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی باید مورد توجه صدا و سیما باشد.
حجت الاسلام آل هاشم در دیدار کارکنان صدا و سیما حجت الاسلم والمسلمین  آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به عزم دیرینه دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی، گفت: دشمنان همیشه خار شدند و به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی برای ضربه به ایران دست به هر کاری می زنند، افزود: دشمن امروز از طریق تهاجم فرهنگی، عملیات روانی و نفوذ وارد عمل شده است و تلاش دارد از این رهگذر نسل جوان امروز را از مسیر عالی اسلام و انقلاب دور کند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن می خواهد با بدبین کردن مردم نسبت به نظام، ترویج فساد و فحشا، تضعیف مسؤولان نظام، ترویج مدگرایی، ناامید کردن جوانان به آینده و ترویج مواد مخدر به این نظام الهی ضربه وارد کند، در این شرایط صدا و سیما لازم است با تمام قدرت وارد عرصه مبارزه شود و توطئه دشمنان را نقش بر آب کند.

وی صدا و سیما را در لسان رهبر معظم انقلاب و بنیان گذار کبیر انقلاب یک دانشگاه دانست و گفت: مجموعه صدا و سیما لازم است فارغ از مسائل جناحی و گروهی عمل کند و در خدمت ولایت فقیه باشد و با پیروی از خط امام خمینی(ره) مانند یک دانشگاه، جامعه‌ای فرهیخته تربیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه وظیفه صدا و سیما ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب در برابر توطئه دشمنان است، تصریح کرد: پاسخ گویی به شبهات درباره اسلام، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی باید مورد توجه صدا و سیمای کشور و استان باشد.

سید محمد حسین لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه از افتخارات رسانه ملی تحقق بخشیدن به آرمانهای نظام در جهت پیروی از خط ولایت است، گفت: این مرکز با تمام توان و با وجود مشکلات بسیار قدمهای بزرگی را در تحقق اهداف نظام برداشته است.

وی نمونه بارز تلاش‌های دست اندر کاران رسانه ملی را حضور فعال آن در انتخابات اخیر که سبب حضور حداکثری در این حماسه ملی شد، دانست و افزود: صدا و سیما همواره پیرو دستورات ولایت فقیه است و آماده برنامه سازی برای ترویج فرهنگ اسلامی با راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان است./202/854/ب1

ارسال نظرات