۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۰۳۶۵۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان از امروز به مدت یک هفته و با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» بر روی علاقمندان دائر است.
محبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امشب در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان از امروز به مدت یک هفته و با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» بر روی علاقمندان دائر است.

وی با بیان اینکه 95 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود، گفت: حدود 20 نفر ناشر به صورت مستقیم و 25 نفر ناشر به صورت غیرمستقیم در نمایشگاه قرآن کریم حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه محصولات فرهنگی این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارائه می شود، افزود: 56 غرفه در حوزه هایی مانند نشرمکتوب، نرم افزار، آموزش و پژوهش قرآن، کودک و نوجوان، هنرهای تجسمی و عفاف و حجاب در این نمایشگاه وجود دارد.

محبی تصریح کرد: گسترش فرهنگ قرآنی در میان اقشار جامعه یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است که امیدواریم هم استانی ها از نمایشگاه به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان 80 برنامه قرآنی شامل هشت نمایشگاه قرآن کریم، 16 محفل قرآنی، 15 نشست علمی، 11 شب شعر و مسابقه قرآنی نهج البلاغه در استان برگزار می شود.

گفتنی است؛ یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی از 17 تا 22 خرداد ماه و از ساعت 18 تا 22:30 در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند پذیرای علاقمندان است./۸۸۰/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات