۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۰۳۶۶۰
امام جمعه بیرجند:

دشمنان با اقدام بزدلانه دست به جنایت زدند

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان با اقدام بزدلانه دست به جنایت زدند و ۱۲ نفر بی گناه را به شهادت رساندند و بیش از ۴۰ نفر را مجروح کردند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند امشب در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران، اظهار داشت: تلاش دشمن برای برهم زدن آرامش و آسایش این ملت است و می خواهد این پایگاه قرآن، عترت و فرهنگ اهل بیت(ع) را ناامن کنند.

امام جمعه بیرجند افزود: افرادی که این جنایت های تروریستی انجام می دهند قرآن می خوانند و با نام دین و اسلام جنایت می کنند، نمی توان تصور کرد کسی که قرآن می خواند این جنایت ها را انجام بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: دشمنان با اقدام بزدلانه دست به این جنایت زدند و 12 نفر بی گناه را به شهادت رساندند و بیش از 40 نفر را مجروح کردند.

وی ادامه داد: گروه های تروریستی تکفیری و داعش اسم خدا و قرآن را می برند و اسلحه را به سمت مسلمانان و انسان های بی گناه می گیرند و آن ها را به خاک و خون می کشند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر کسی با قران مرتبط باشد سالم می شود، خاطرنشان کرد: بی توجهی به دیگران از حقارت درونی است و کسی که توانمند و ارزشمند باشد کسی را تحقیر نمی کند./880/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات