۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۰۳۷۶۱
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار می شود

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نماز عید سعید فطر در بیرجند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبادی اقامه می شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عارفی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی برگزاری نماز عید سعید فطر در خراسان جنوبی، اظهار داشت:‌ نماز عید سعید فطر در بیرجند ساعت ۷ صبح روز عید به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اقامه می شود.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر همزمان در محل مصلی بزرگ المهدی(عج) بیرجند برگزار می شود، گفت: همچنین حجت الاسلام اسدی، استاد حوزه علمیه سخنران پیش از خطبه های نماز عید فطر خواهد بود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به اقدام تروریستی روز گذشته در تهران اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش دارد تا از کوچکترین راه نفوذ به نظام اسلامی ضربه بزند از این رو باید هوشیار و آگاه بود.

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: باید دشمنان در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور زمین گیر کنیم و اجازه نفوذ به آن ها ندهیم، اگر غفلت صورت بگیرد دشمن به داخل ورود پیدا می کند و دست به اقدامات تروریستی می زند.

وی با بیان اینکه برخی ها جانفشانی های شهدای مدافع حرم را زیر سوال می برند، ادامه داد: زیر سوال بردن شهدای مدافع حرم و اینکه می گویند باید تنها از مرزهای جغرافیایی خود دفاع کنیم خلاف عقل و شرع است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: توان و قدرت نظامی کشور باید همواره در سطح بالا حفظ شود، حادثه تروریستی روز گذشته تهران هشداری برای همه است تا مرزهای کشور باید محکم تر کنیم.

حجت الاسلام عارفی ضمن تشکر از اقدام قاطع نیروهای حفاظتی سپاه و یگان نیروی انتظامی در برخورد با تروریست ها، اظهار کرد: این نیروهای جان بر کف با تدبیر فوق العاده موضوع را خاتمه دادند که این نشان از زبده بودن نیروهاست./202/880/ب1

ارسال نظرات