۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵
کد خبر: ۵۰۳۸۰۱
نماینده مردم کرمان در خبرگان:

جای شهید و جلاد نباید عوض شود

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه نباید جای شهید و جلاد عوض شود،اظهار داشت: کسانی که نقش جلاد را در این کشور بازی می کردند؛ امنیت، جان و مال مردم را در کوچه و خیابان به خطر می انداختند.
حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با محکومیت کردن حادثه تهران، اظهار کرد: دشمنان اسلام، تروریست ها و همه کسانی که با این حادثه تروریستی در ارتباط هستند، بدانند که به رگبار بستن و ریختن خون انسان های بی گناه، افراد عادی و شهروندان یک کشور هرگز با منطق انسانی و اسلامی سازگار نیست.

وی بیان کرد: افرادی که دست به چنین جنایاتی می زنند اگر مسلمان هستند، ببینند آیا اسلام چنین حکمی دارد که انسان بی گناه را بکشند و چنانکه قرآن کریم صریحا فرموده است« هرکس انسان بی گناهی را بکشد گویی همه انسانیت و خود را کشته است».

 حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تصریح کرد: بنابراین دشمنان اسلام به خود بیایند و دست از این جنایات بردارند و اگر مسلمان هم نیستند، انسان که هستند؛ چگونه وجدان انسانی آنها اجازه می دهد انسان های بی گناه را بکشند و این نسبت به کسانی است که مستقیما در نقش ترور دخالت دارند.

وی ادامه داد: اربابان، بزرگان و طراحان افرادی که دست به این چنین جنایاتی می زنند آنها نیز به خود بیایند مگر چه می خواهند به دست بیاورند در برابر کشتن و نابود کردن انسانهای بی گناه  به وجدان انسانی خود مراجعه کنند؛ ببینند آیا آنچه را که از بین می برند، در قیاس با آنچه به دست می آورند، ارزشش را دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دنیا قدرت ها و مستکبرانی وجود دارند که بشریت را به چشم نمی بینند، خاطرنشان کرد: برای این قدرت ها انسان قیمتی ندارد؛ مطامع، حاکمیت و منافع آنان هر جنایاتی را برایشان مباح می کند، از این رو آمریکا یک نظام سیاسی به شمار می رود که برای رسیدن به منافع  و مطامع خود به هر جنایاتی دست می زند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ملت و مسؤولان ما با وقوع این چنین حوادثی بیشتر قدر امنیت را می دانند و باید بدانند، یادآور شد: از این رو باید بیشتر قدر این نظام را در تأمین امنیت دانست و قدر تمامی دست اندرکاران امنیت کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این نظام را دانست که ما بی خبریم از اقدامات بزرگی که آنان برای حفظ و امنیت ایران اسلامی انجام می دهند.

 نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در دهه 60 مردم ایران بیشتر با اینگونه حوادث و اخبار روبه رو بودند و به همت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی با اینگونه جنایات برخورد شد و بساط تروریست ها در آن زمان برچیده شد.

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: بنابراین باید قدردان آن تلاش ها در آن زمان باشیم و خدای نکرده به تعبیر رهبر معظم انقلاب جای شهید و جلاد عوض نشود کسانی که نقش جلاد را در این کشور بازی می کردند؛ امنیت، جان و مال مردم را در کوچه و خیابان به خطر می انداختند؛ آنان در این روزگار به عنوان مدعی وارد میدان نشوند و اشخاصی از آنان دفاع نکنند؛ بلکه از ملت  و 17 هزار جمعیتی که قربانی دسیسه تروریست ها در ایران بودند، از آنان دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی ابراز داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حادثه دیروز از ناحیه تروریست ها کار بزرگی نبود و آنان با شهادت مامور انتظامات امنیت و به رگبار کشیدن مردم بی گناه کارشان خیلی فنی و پیچیده تروریستی نبود؛ اما همین جنایات برای ایران اسلامی سنگین است و نباید اینگونه حوادث در ایران اسلامی رخ دهد.

وی با ابراز تشکر از تلاش های شبانه روزی و خواب و بیداری های همه دست اندرکاران تأمین امنیت در کشور، ابراز داشت: همه ملت ایران بدانند اگر آنی و کمتر از آنی، این سربازان گمنام و نیروهای نظامی و انتظامی حضور نداشته باشند چه مصیبت های برسر این کشور می آید؛ و در زمانی که امنیت حاکم است ما از تلاش های این عزیزان غافلیم، از این رو خط مقدم حفظ کشور ایران نیروهای امنیتی هستند که حضرت امام خمینی(ره) در این راستا فرمودند« اگر سپاه نبود؛ کشور نبود».

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یقینا ملت و مسؤولین نظام قدر همه این زحمات خطیر را خواهند دانست و امید آن داریم که جهان اسلام جهانی متحد، مرتبط و متصل در مسیر توحید، حاکمیت حق و عدالت گام بردارد و در دنیای اسلام اثری از این اقدامات غیر انسانی و شیطانی نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در ادامه گفت: امیدواریم دنیای اسلام فریب مستکبران و شیاطین عالم را نخورد رژیم های که خود را وامدار مستکبران می دانند به خود بیایند و دست از اطاعت و فرمانبرداری مستکبران بردارند و به آغوش ملت خود بازگردند و به احکام اسلام عمل کنند؛ اگر چنین کنند هم دنیا و هم آخرت آنان تأمین و تضمین است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد:  اگر  کسانی که وامدار مستکبران هستند هم چنان مزدوری  مستکبران جهان را کنند هم دنیا خود را ناامن کردند و به بردگی تن دادند و هم یقینا عقبای خود را ازبین بردند و بگذاریم این کارهای تروریستی و غیر انسانی در همان فضای زندگی شیاطین و زندگی مستکبران باشد؛ که البته آن هم پسندیده نیست و هیچ انسان با وجدانی عملیات تروریستی را آن هم، در ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت را نمی پسندد و چطور به خود اجازه چنین جنایاتی را می دهند.

 وی با تأکبد بر اینکه نظام جمهوری اسلامی، نظامی مقتدر و دارای امنیتی پایدار است، ادامه داد: ایران اسلامی باید قدردان حمایت های رهبر معظم انقلاب باشد که ایشان با مدیریت امور نگذاشتند پای تروریست ها از فاصله فرسنگ ها به مرز کشور ما نزدیک شود و اگر نبود این سیاست های انسانی رهبر معظم انقلاب؛ می بایست هر روز در کوچه و خیابان این کشور شاهد چنین جنایاتی باشیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: بنابراین سیاستمداران بدانند و کسانی که فعالیت های مالی می کنند باید قدران این باشند اگر امنیت در کشور حاکم نباشد سیاست، اقتصاد و تعلیم و تربیت، در نهایت هیچ چیز در کشور نخواهد بود، بنابراین باید قدردان همه کسانی که حافظ امنیت و استقلال کشور هستند، باشیم.

 حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در پایان یادآور شد: امیدورایم تروریست ها  و مستکبران دست از اقدامات پلید خود بردارند و اجازه دهند بشر روی زمین عشق الهی را بخورد و زندگی  انسانی خود را داشته باشد./۹۷۰۹/ 301/ص

ارسال نظرات