۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۰۳۸۳۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خبر داد؛

اکران تصاویر مفهومی سبک زندگی قرآنی در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از اکران تصاویر مفهومی سبک زندگی قرانی در راستای ایجاد و استمرار فضای اسلامی و قرآنی در جامعه خبر داد.
حجت الاسلام جوانبخت

حجت الاسلام ناصر جوانبخت در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، از اکران طرح های مفهومی سبک زندگی قرآنی برگرفته از پیام های آیات قرآنی در استان خبر داد و اظهار کرد: به همت شهرداری تهران و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، نکات و پیام های  زیبایی از قرآن جهت درج در تابلوها و تبلیغات شهری استخراج شده است که بخشی از آنها در افتتاحیه کمپین تبلیغات فرهنگی با عنوان سبک زندگی قرآنی به مردم معرفی شدند.

حجت‌الاسلام جوانبخت خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه این است که از  فضاهای کشور برای تبلیغ سبک زندگی قرآنی و اسلامی استفاده  کند، ضمن اینکه  این امر یکی از مطالبات مقام معظم رهبری و لزوم تغییر سبک زندگی مردم به زندگی اسلامی و قرآنی است.

مدیر کل اوقاف آذربایجان غربی با اشاره به نقش قرآن در جامعه، بیان داشت: تکلیف ما ایجاد و استمرار فضای اسلامی و قرآنی است و به همین جهت می‌کوشیم آثاری از سبک زندگی قرآنی و اهل‌بیت(ع)‌ را جهت مشاهده همگان در سطح استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 200 عنوان طرح مفهومی سبک زندگی قرآنی و اسلامی در قالب های  بسیار زیبا و متنوع طراحی و اختیار این مجموعه قرار گرفته است، گفت: در نظر داریم تا این فضای معنوی ماه مبارک رمضان  تا زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم استمرار داشته باشد و الگویی باشد برای استمرار آن در طول سال .

حجت الاسلام جوانبخت با اشاره به بهره گیری از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود در استان جهت اکران تصاویر مفهومی، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته مکاتباتی با دستگاه های دولتی از جمله استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی استان درباره بهره مندی از تمام ظرفیت های موجود به عمل آمده است تا با استفاده از آن بتوانیم فضای مناسبی جهت ارائه مطالب در اختیار داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی ضمن قدردانی از استقبال دستگاه ها و ارگان های اجرایی استان از اجرای این طرح، افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده با ادارات کل و ادارات اجرایی استان از ظرفیت سازه های تبلیغاتی، بلیبوردها و تلوزیون های شهری و فضای مجازی جهت اکران این تصاویر استفاده خواهد شد .

حجت الاسلام جوانبخت در پایان افزود: ترتیبی اتخاذ شده است تا ادارات اوقاف شهرستان ها نیز جهت بهره‌برداری و الگوگیری از ارائه سبک زندگی اسلامی و قرآنی در تبلیغات شهری از تمام پتانسیل و ظرفیت موجود در شهرستان بهره مند شوند./936/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات