۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۰۳۸۵۵
آیت‌الله وافی:

امنیت فراگیر ایران مثال‌زدنی است

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری به امنیت فراگیر و مثال‌زدنی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: دشمن نمی‌تواند با این اقدامات مضحک خللی در امنیت ایران ایجاد کند.
آیت الله ابوالقاسم وافی

آیت‌الله ابوالقاسم‌ وافی‌ یزدی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به حادثه اخیر تهران اشاره کرد و عنوان داشت: نوع حوادث تروریستی در منطقه اصولاً با نظارت و مدیریت آمریکایی‌ها صورت می‌پذیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که سفر اخیر ترامپ به عربستان نمی‌تواند بی‌ربط به حادثه اخیر تهران باشد، گفت:  امیر عربستان در اظهارات اخیر خود ایران را محور تروریسم توصیف کرده بود؛ این در حالی است که حوادثی از قبیل حادثه قطر، کابل و تهران از طیف رفتارهای تروریستی آمریکا با همکاری و تأمین مالی عربستان است.

آیت‌الله وافی یزدی به امنیت فراگیر و مثال‌زدنی ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن نمی‌تواند با این اقدامات مضحک خللی در امنیت ایران ایجاد کند.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری به شهادت جمعی از هم‌وطنان و نیروهای امنیتی حفاظتی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: ایثارگری و فداکاری نیروهای حفاظتی و امنیتی سپاه جمهوری اسلامی ایران مثال‌زدنی است و امروز ملت شریف ایران این امنیت را مدیون این شجاعت و ایمان سربازان اسلام است./837/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات