۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۰۳۸۵۶
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی:

اهل عمل بودن از نشانه های شیعیان است

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: شیعیان اهل محاسبه و مراقبت از اعمال خویش هستند و یکی از نشانه های شیعه عمل کردن به احکام دینی است.
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی  نماینده مجلس شورای اسلامی سابق تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، نماینده سابق مجلس ظهر امروز در مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه، ابراز داشت: یکی از نشانه های شیعه عمل کردن به احکام دینی است.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: شیعیان اهل محاسبه و مراقبت از اعمال خویش هستند، غفلت در این زمینه سبب غرق شدن در منجلاب فساد و گناه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: منبریان باید از خود شروع کنند و با عمل به مردم نشان دهند که پیرو مکتب ائمه اطهار(ع) هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: انسان با پیروی از سنت نبی خود را به الگویی برای اطرافیان خود تبدیل کند، رسول خدا بهترین الگوی برای مسلمانان جهان است و نقشه وجود خویش را به سمت رسول اکرم(ص) نزدیک کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی اظهار داشت: عالی ترین نقشه خداوند در عالم هستی پیامبر اکرم(ص) است و تمام انبیاء در برابر عظمت رسول خدا(ص) اظهار ناچیزی می کردند.

نماینده سابق مجلس تأکید کرد: رشد و تعالی انسان به محاسبه وابسته است، قبل از اینکه از ما حساب بگیرند باید به دنبال محاسبه اعمال خود باشیم.

وی گفت: باید در ماه مبارک رمضان تمرین بندگی خداوند متعال را کرده تا بتوانیم پس از خودسازی به کمال و سعادت دست یابیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی در ادامه افزود: دور شدن از خداوند انسان را همچون داعشان و تکفیریان مبدل خواهد کرد که دست به هرگونه جنایات و گناهانی می زنند.

این مسؤول در پایان ابراز داشت: باید اسلام و اخلاق اسلامی را به تمام جهان صادر کنیم تا چهره ای که داعشیان از اسلام در جهان رقم زده اند تطهیر کرد./۸۵۷/202/ب2

ارسال نظرات